  • Data: 2013-01-21 17:02:54
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >No niby logicznie prawisz, ale ta teoria nie odnosi się np do
    >nawigacji gps, która w stanie całkowitego wyłączenia także wytrzymuje
    >co najwyżej w stanie naładowanym - około dwu tygodni.

    A to zalezy. Mam dwie - jedna sie IMO wylacza calkowicie i mozna ja
    pozniej wlaczyc, druga ma tylko tryb uspienia i po paru dniach juz nie
    rusza.

    >Parę razy na kilka dni wyłączałem całkowicie tablet. No i po trzech
    >dniach z 99% naładowania zrobiło się 80..

    Tu jest jeszcze inna sprawa - dokladnosc pomiaru ladunku. Byc moze
    szacuja na podstawie napiecia, a napiecie szybciej spada ..

    >I żeby nie było niejasności - dopuszczam możliwość takiej
    >rozbieżności w rozładowywaniu baterii telefonu w stosunku do aparatu
    >foto, jako coś normalnego, zastanawiam się tylko czy to jest takie
    >oczywiste.

    Oczywiste. czesc radiowa musi brac.

    >zdarzało mi się łowić węgorze z pomocą latarki p polegało to na
    >staniu na brzegu rzeczki i świeceniu do wody - wtedy płaska bateria
    >centrowska potrafiła wytrzymać i 2 noce... Dzisiaj ta ekstra
    >wzmocniona Eneizeiger, czy tak jakoś, wytrzymuje 2-3 godziny..

    Cos nie tak. Albo te Energizery z chinskich podrobek, o
    http://www.mediamarkt.pl/energizer-bateria-energizer
    -wonder-eveready-4-5v-3r12-1-szt-,id-178761
    gdzie ty tam widzisz Energizer ?
    albo jakies przeterminowane, albo zarowki inne.

    R12 ma chyba pojemnosc zblizona do R14, mogla miec ze 2-3Ah, a moze
    tylko 1.8Ah
    http://www.accushop.at/en/Batteries/Battery-sized/4-
    5V-3R12-Flat

    Przy pradzie 0.2A ... 9h swiecenia, troche malo jak na dwie noce,
    chyba ze nie caly czas.

    Kup sobie eneloopy R6 i latarke na nie, zwroca sie po roku :-)

    J.