  • Data: 2013-01-20 22:57:31
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:kcr7mr$pgu$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    > No tak, moduł radiowy zwykle nie jest wyłączany, ale ... to jest moduł, który
    > na malutkiej bateryjce powinien móc chodzić latami, jak moduły radiowe w
    > telemetrii

    trzeba by tez uwzglednic ze poza miastem do btsa moze byc dosyc daleko i
    nadawanie sygnalu pochlonie sporo wiecej energii, przy gsm 850\900 maksimum
    to 2W, komorka na kompletnym zadupiu realnie bedzie miec z 100-200mW a to
    juz wartosci kompletnie nieporownywalne z tym co ciagnie jakis rtc,
    samorozladowanie akumulatora itd.