  • Data: 2013-01-13 21:18:29
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie masz racji. Procesor pracuje i pracują różne aplikacje.

    To je wyłącz jak chcesz by Ci nie pracował. Poza tym, większość aplikacji
    wcale nie pracuje choć jest załadowana do pamięci.

    > Gdyby nie pracował to nie zawiadomił by właściciela że ktoś
    > do niego dzwoni.

    Nic bardziej błędnego. Moduł radiowy zgłasza aktywność w wyniku czego procek
    budzi się i budzi aplikację odpowiedzialną za moduł radiowy.

    > Stwierdzenie "gównie nasłuch" świadczy jednak że nadawanie
    > również. Może już się nie kompromituj.

    Nie pier...l. Nadawnie jest po to, by sieć wiedziała, że słuchawka żyje. Nie
    wiem co ile, ale nie częściej niż co 15 min. To jest pryszcz przy
    jakiejkolwiek innej aktywności.

    > Telefon w stanie czuwania nie ma prawa mieć czasu porównywalnego
    > z aparatem fotograficznym który nie ma stanu czuwania i po
    > prostu jest wyłączony.

    Ma prawo. Obszernie dyskutujemy o tym w tym wątku.