  • Data: 2013-01-14 01:02:25
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie wiem jak większość ale ostatnio jak sprawdzałem program
    > do odbierania plików z peceta to działał na uśpionym urządzeniu.

    Se zobacz jak używasz Androida jakich uprawnień ten program wymaga. Zapewne
    jest tam utrzymywanie urządzenia w działaniu i robi to serwis programu a nie
    sam program. Na innych systemach takich jak WM też programy chcące działać w
    tle musiały zapobiegać uśpieniu co nie przeszkadzało w wygaszeniu ekranu.

    > Teoretycznie tak można zrobić, w praktyce producenci robią
    > to inaczej. Dla własnej wygody i obniżenia kosztów.

    Bo Ty akurat wiesz jak to robią producenci. Daruj se.

    > Nie wiesz co ile ale zakładasz że co kwadrans, błąd,

    Sam jesteś błąd

    > aby sieć wiedziała
    > że urządzenie o danym numerze ma w zasięgu to urządzenie musi się
    > zgłosić czyli nadawać,

    Czytać nie umiesz ? Napisałem, że się zgłasza. Jak się zgłosi to sieć już
    wie i kolejnych zgłoszeń nie potrzebuje aż zgłoszenie nie straci swojej
    aktualności np w wyniku zmiany lokalizacji w sieci. Jest oczywiste, że
    słuchawka w ruchu może częściej wysyłać informacje, ale nie o tym teraz
    mowa.

    > a to wymaga wielokrotnie więcej mocy niż
    > tylko czuwanie na odbiorze. Wniosek, nie pier...l o rzeczach na
    > których się nie znasz.

    Bo Ty akurat znasz się.

    > Nie ma prawa. I nie dyskutujemy tylko kilka osób tłumaczy Ci
    > że jesteś w błędzie.

    Na razie tylko Ty