  • Data: 2013-01-13 19:27:44
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 18:15:17 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > On Sun, 13 Jan 2013 18:10:11 +0100, RadoslawF wrote:
    > Ja tam z elektronika embedowa mam nascie lat przerwy, ale za moich
    > czasow się takie cos dawalo zrobic, ze procesor jest w HLT, a wszystko
    > co wymagalo reakcji bylo przez jakis OR zapiete do NMI, WAKE czy jak tam
    > się nazywal ten pin, co procka wybudzal.

    I w telefonach pewnie podobnie ... tylko ze jednak komunikaty z sieci
    budza procesor czesciej. A i czesc radiowa musi dzialac.
    A moze i "nowoczesny system operacyjny" lubi byc obudzony 100x na sekunde.

    Ale cos chyba sie jednak zmienilo, bo fotoaparatom jakos duzo czasu zajmuje
    start po wlaczeniu zasilania, tzn po nacisnieciu przycisku, bo zasilany
    caly czas ... no i w sumie slusznie, bo w miedzyczasie moglem np karte
    wyjac i wsadzic inna. Albo i te sama dla utrudnienia, ale zmienic
    zawartosc..

    > Aczkolwiek zgoda, ze wspolczesny telefon w czuwaniu obnizy prockowi
    > czestotliwosc, ale pewnie przez znakomita wiekszosc czasu sobie jednak
    > powolutku zapier* ;-)

    Wrecz musi, ale jak nie ma co robic, to rozkaz halt czeka, a pobor pradu
    cmos w stanie zatrzymania jest jednak maly ... ale tez calkiem zatrzymac
    nie mozna, bo zegar musi dochodzic...

    J.