    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wycieraczki w sedanach
    Date: Thu, 11 Feb 2010 12:36:54 +0100

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrnhn7dlg.stg.joshua@tau.ceti.pl...

    > A w pickupie nawet cielaka możesz bez problemu przewieźć na pace ;)
    > To jasne że kombi jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o przestrzeń
    > bagażową - tylko rzadko kiedy aż tyle jej potrzeba :) A auto jest
    > większe i cięższe przez cały czas, a nie tylko wtedy gdy potrzebujesz
    > tej przestrzeni...

    Dla mnie brak kombi "w okolicy" bylby duzym problem. Czesto wykorzystuje ta
    przestrzen. Tyle, ze mam dzialke, na ktora sie ciagle cos wozi, albo
    przywozi do domu.

    > Owszem, _niektóre_ :) Niestety bardzo dużo aut w wersji kombi wygląda
    > beznadziejnie, a wszystkie są większe i mniej wygodne przy parkowaniu.

    A to juz piramidalna bzdura. W moim sedanie widze z tylu... krawedz tylnej
    szyby, a poniewaz ta krawedz jest wysoko - czesto widze tez tylko szybe
    samochodu stojacego za mna, a po miedzy nimi - jakies 2m blach. W kombi
    zony - krawedz tylnej szyby jest 10cm od krawedzi auta, wiec moge podjechac
    "na styk" bez obaw, ze siebie albo kogos przytre. Dolna krawedz szyby jest
    duzo nizej i widze tez maske auta za mna.

    > No i dochodzi ta pionowa tylna szyba, która naprawdę jest uświniona
    > jak diabli... W liftbacku i większości obecnych hatchbacków (którym bliżej
    > do liftbacka niż pionowej szyby) tego problemu nie ma lub jest minimalny,
    > w dodatku szyba jest wyższa - dzięki temu wycieraczka jest odpowiednio
    > dłuższa i czyszczony jest znacznie większy obszar szyby. Przy kombi
    > faktycznie przypomina to okienko czołgisty.

    Jakies dziwne kombi widziales. W aucie mojej zony wycieraczka wyciera jakies
    40-50% powierzchni szyby.

    --
    Axel