  • 11. Data: 2009-11-20 10:53:39
    Temat: Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 19 Lis, 21:20, Tobiasz <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > Jeżeli pogoda pozwoli (niech tylko spróbuje być inaczej!!) to lecimy
    > na trasę:
    >
    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    > (zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
    > Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
    > (pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -

    > Trasa opracowana przy pomocy wybitnych motocyklistów, trasa z
    > Kazimierza podobno bogata w winkle, natomiast trasa ze Stężycy do Wawy
    > nad samą Wisłą (o tej porze podobno genialne widoki).

    msa=0&msid=10903599658269...
    > 20:23:08
    > Wszelkie pytania proszę kierować do Irys
    >
    > GG: 2915404

    To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).
    Mapa pokazuje że wracacie "lubelska" przez Ryki -Garwolin.
    Ty mówisz ,że z Ryk??!! ( bez sensu +mega marne połaczenie z
    "nadwislanka") Do Stężycy ?
    W sumie myslę ,że ze wzgledu na zmeczenie i brak czasu .
    Ciachniecie z Nałęczowa do Wa-wy własnie przez Garwolin.
    A nie jakieś chore kombinacje z Ryk do Stężycy ? !!! ( tam praktycznie
    nie ma drogi)

    Proponuje więc wariant z Czerska w strone Kozienic i....Albo w
    Świerżach koło elektrowni przepływacie promem na wsch brzeg i do
    Maciejowic ( fajnie wspomnienia zostaną na 100%)
    Trzeba skręcic w lewo tuż za wiaduktem nad torami ,obok elektrowni.
    Do Świerzy.
    I tam skręt do promu w lewo zaraz po wiejzdzie do tej malutkiej
    osady.
    .
    W Maciejowicach jest Muzeum Kościuszki na Rynku w zabytkowej
    Karczmie .
    Polecam też okazała i tania restauracje na rynku za skwerem , 200m od
    muzeum.

    2 km od rynku jest Podzamcze i Pałac Zamojskich z parkiem.
    To raczej odpada ze wzgledu na bardziej priorytetowe obiekty i miejsca
    na trasie.
    Ale tak dla waszej swiadomości pisze.

    Dalej z Maciejowic do Stęzycy /Deblina i KONICZNIE Deblin -Puławy. Ze
    względu na ładne widoki na Wisłę i pare fajnych , bezpiecznych winkli
    przed Puławami.
    Qulfon równiez to poleca.

    Co do wbicia się na ten odcinek. To mozna dojechać tez przez Kozienice
    i dalej w Słowikach do Deblina.
    Fakt jest tam sporo zakretów.
    Ale droga głowna jest zrujnowana. A ta w strone Deblina w lepszyn
    stanie. Ale zakrety trudne technicznie i dosyc niebezpieczne . Pola
    obok (błoto) i fatalne profile. Niezbyt ciekawe widoki.

    Polecam prom :D
    Facet taka grupe przewiezie w dowolnej porze . Poza rozkładem kursów.
    Bo mu sie opłaci.
    Info 603917638

    Potem Puławy ( co tam chcecie )

    W samym Kaziku polecam zwiedzenie zamku i wdrapanie sie na zamkową
    basztę. Widok na przełom Wisły cacy,cacy.
    To jest 200 m ,za tym kościołem górującym nad rynkiem Kazimierskim.
    Po rynku sobie połazicie i wokoło . To sztampa.
    Wyjazd z Kazika w stronę Nałęczowa .Proponuję zrobic ulica Kwaskowa
    Góra i Dalej Doły.
    Na wylosie z Kazika bedzie osobliwość przyrodnicza Korzeniowy Dół. Po
    lewej stronie. Trzeba b.uważać.
    To b.głeboki sztuczny ( powstały od ruchu ludzi i pojazdów) wąwóz .
    Niemal zamkniety od góry wiszącymi nad nim korzeniami i drzewami.
    (zakaz ruchu ) zwiedzanie free
    Dalej juz jest bardzo fajny wylocik z Kazika do trasy 824 biegnacej od
    wsch. strony K.
    Dojeżdżacie drogi do 824 iii....

    Albo skręcacie w lewo. Dojedziecie górska droga do trasy na Nałęczów.
    Tam dalej tez jest kawałek dosyc fajny. Jak w górach :)))

    Albo ( wariant jeszcze bardziej górski/podkręcony) skręcacie na 824 w
    prawo kierunku na Opole Lubelske .

    !!!!! Po ~1km na skrzyzowaniu w lewo .
    i dalej po ~1km !!! W lewo do Rzeczycy i przez WITOSZYN ,wylecicie
    w Celejowie na drogę główną na Nałeczowa.
    Raczej nie ma szans ,że nie spodoba sie wam :D

    Wszystko to sa puste drogi , dla przyjemnej turystyki po winklach,
    wzgórzach i dolinach. Nie do mega zapierdalania. Żeby było jasne.

    Podsumowując.

    Polecam bardzo wybranie jednego z moich sposobów łapania kierunku z
    Kazimierza D. na Nałęczów .
    Bedzie 2 lub3x ciekawiej niz cofac sie do Bochotnicy i tam skręcac na
    Nałeczów.

    No i wkomponowanie w trase do Puław (obowiązkowo ) odcinka Deblin -
    Puławy.
    Nawet możecie zrobic cofke z Czerska na most w Górze K.
    I tamta strona polecieć ( szybsza trasa niż po zach brzegu Wisły )

    Ale jednak do Elektrowni Kozienice i promem do Maciejowic bedzie
    jajcarsko ,że hej.

    No chyba ,że za Kozienicami na Deblin.
    ????
    Jak wam sie chce ?

    Szerokiej drogi i uśmiechniętych misek życze.

    Ps.
    Bardzo ,bardzo namawiam na wczesniejszy start.
    9 max 10 punkt wbijacie jedynki i odjazd z miejsca zbiórki.
    Bez czekania na kogokolwiek niesubordynowanego.
    Oczywiscie wszyscy zatankowani full, najedzeni , wyszczani, opaleni ,
    wydzwonieni do żonek itp
    Czy ktoś to zrobi przyjażdzając na MD 2 h lub 15 min przed startem
    jego sprawa.
    Krótki sygnał dowódcy i o 9-10 jednyki i naprzód.

    Przeturlacie sie do Czerska. Zwiedzicie zameczek(baszty) . Słonko
    akurat ciut przgrzeje i dalej na spokojnie ( znaczy czasowo na
    luzie ) a nie z "nożem pod gardłem" pod presja juz na starcie .
    --
    Big

  • 12. Data: 2009-11-20 11:34:08
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    Tobiasz <g...@g...com> napisał(a):

    > Ilo=B6=E6 km: ~320.

    taaaa, mimo ze nie jade pozwole sobie pare groszy dorzucic

    od udanego i punktualnego staru (widzial ktos taki kiedys?) do nocy macie
    raptem 4 - 4,5 godziny do dyspozycji
    czyli samo 320 km jazdy w grupie bez jakiegokolwiek zwiedzania, jedzenia i
    tankowania to za duzo (znajac nasze realia drogowe)

    wiec moze to urealnic bardziej, chyba ze zalozenie jest takie ze zrealizowane
    bedzie 30 % planu w nerwowej atmosferze, a pozniej po nocy powrot do domu z
    jakiegos punku trasy (a teraz pod wieczor i w nocy wiadomo jak jest mokro,
    zimno - opony maja slisko, sa zimne itd)

    tyle...

    pawel ACE
    ST i TT

  • 13. Data: 2009-11-20 12:30:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tobiasz pisze:
    > Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje

    Ale przeciez nie pisales ze rowerami jedziecie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-11-20 12:55:48
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 12:34, "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > taaaa, mimo ze nie jade pozwole sobie pare groszy dorzucic
    >
    > od udanego i punktualnego staru (widzial ktos taki kiedys?) do nocy macie
    > raptem 4 - 4,5 godziny do dyspozycji

    Oj zdziwił bys sie ,zdziwił.
    Sa tacy co sie na , nazwijmy ich niesubordynowanych, nie ogladaja.
    Tylko oddychaja z ulga ,że sie bydła pozbyli i robia swoje ,juz bez
    przeszkód.
    .

> [...]
    > jakiegos punku trasy (a teraz pod wieczor i w nocy wiadomo jak jest mokro,
    > zimno - opony maja slisko, sa zimne itd)

    Załózmy od razu z góry ,ża całe przyjmności z widoków ,zakretów i dróg
    robimy w tamta stronę , bo z powrotem to po ciemaku i najlepiek prosta
    główna droga :

    1. Start punkt 10.00 Zostaje 6.5-7h do zmroku .
    2. 10.30 Czersk /zamek (parking pod samym zamkiem troche murów i
    baszta widokowa 30minut starczy max. )
    3. 11.00 ( tel do kapitana promu) Wyjazd
    4. 11.30-12.150 Świerże prom i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
    wariant rozrywkowy)
    5. 12.30 wyjazd z Maciejowic ( co by tam nie robili lub wczesniej
    o12.00 )
    6. 13.15 max Puławy ( zwiedzanie ???? niezbyt juz czasowo )
    7. 13.00- 13.30 (zalezy od wczesniejszych działań) wióra czym predzej
    do Kazika
    8. 14.30 punkt wyjazd
    9. 15.30 lajtowo w Nałęczowie ( po drodze przystanek 15 minut w
    Korzeniowym Dole)
    Troche połazic po parku i wypad w kierunku drogi "lubelskiej" i tamtedy
    ( spoko do Warszawy.
    Zakładając gdzies jedzenie itp. powinni akurat 16.30 -17.00 być na
    drodze Lublin -Wawa. Powinny byc dobre warunki.
    Tak ,że jest to realne.
    Ale atrakcje tylko w jedna strone przewidywał bym.

    Najlepiej to sie wyjeżdza o ludzkiej 8-9godz.
    Tym bardziej , że koledzy nie od razu na trase jadą . Tylko przez W do
    Czerska.
    To nie zmarzną. raczej sie przypocą :D

    Ewentualnie.
    Od 8-9 to spokojnie , bez stresu cała trase aż do domu przejadą.
    A nie cwaniakowanie z rana ,a potem jak sieroty pózno w nocy
    zjeżdżać . Niewiele wykonując z planu.

    Wczesny wyjazd i dyscypilna. Jakis sensowny przywódca . I nie ma
    problemu.
    Hasło jest 10.30 za pół godziny odjeżdżamy dalej i wsio jasne.
    Takie działania to podstawa.

    Ta 11-sta ,troche zle rokuje.
    Styknie pojechac do Kazika i z powrotem przez G-K , Maciejowice,
    Deblin, Puławy
    Ale raczej bez żadnych zatrzymywanek.
    --
    Big

  • 15. Data: 2009-11-20 13:00:01
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 13:55, robertbig <r...@w...pl> wrote:

    > 8. 14.30 punkt wyjazd

    Z Kazimierza Dolnego .
    Bo nie napisałem

  • 16. Data: 2009-11-20 14:16:58
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    robertbig pisze:

    > 4. 11.30-12.150 Świerże prom i dojazd do Maciejowic(załózmy ten
    > wariant rozrywkowy)

    Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał
    na wycieczkę z Warszawy.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 17. Data: 2009-11-20 14:41:04
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 15:16, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    > Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał
    > na wycieczkę z Warszawy.

    Tak , bedzia stał i grzecznie czekał .
    Zadzwoń jak nie wierzysz ,że mozna sie umówić na przeprawę.

    --
    Big

  • 18. Data: 2009-11-20 14:42:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jarek Skórski pisze:

    > Ta, bo ten prom nie ma rozkładu i będzie sobie grzecznie stał i czekał
    > na wycieczkę z Warszawy.

    Mnie bardziej zastanawia jak to jest 12.150

  • 19. Data: 2009-11-20 14:44:00
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 15:42, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Mnie bardziej zastanawia jak to jest 12.150

> [...]

    a mnie skąd sie biora takie głupie pierdzące kondony ?

  • 20. Data: 2009-11-20 14:53:24
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    robertbig pisze:

    > Tak , bedzia stał i grzecznie czekał .
    > Zadzwoń jak nie wierzysz ,że mozna sie umówić na przeprawę.

    Nie wiem czy bedzia czy nie bedzia. Wiem natomiast, że idea telefonu do
    gościa nie jest taka, że robi za radio taxi. To, że czasem przypłynie
    jak ładnie i poprosisz i długo czekasz, nie oznacza IHMO że jest na
    każde zawołanie.