  • 1. Data: 2009-11-19 13:59:34
    Temat: Kupię amory tylne do ER5
    Od: Flup <h...@f...eu.org>

    Cześć,
    nie ma ktoś może z was luźnych tylnych amortyzatorów w dobrym stanie do
    Kawasaki ER5 rocznik 2000? Na necie (alledrogo) trochę ciężko o nie a
    cena 'sklepowa' mnie powala. Najchętniej zobaczyłbym sobie je gołym
    okiem więc okolice Krakowa mile widziane.

    --
    flup

  • 2. Data: 2009-11-19 20:29:04
    Temat: Re: Kupię amory tylne do ER5
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Nov 2009 14:59:34 +0100, Flup <h...@f...eu.org>
    wrote:

> [...]
    >cena 'sklepowa' mnie powala. Najchętniej zobaczyłbym sobie je gołym
    >okiem więc okolice Krakowa mile widziane.

    http://www.hagon-shocks.co.uk/HagShocks.htm

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-11-19 20:46:20
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Flup" <h...@f...eu.org> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > nie ma ktoś może z was luźnych tylnych amortyzatorów w dobrym stanie do

    luźnych to na twoim miejscu bym nie montował. Źle się jezdz i możesz się
    wywalić :]

  • 4. Data: 2009-11-19 22:20:15
    Od: jeDrASS <w...@k...gov>

    n...@s...com wrote:

    > http://www.hagon-shocks.co.uk/HagShocks.htm

    oo.. od nich do GSa kupowałem.. zadowolony.. połowa ceny orginała
    suzuki.. jakość o klasę wyżej.. warto..

    --
    jeDrASS