eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa › Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki->
    Warszawa
    Date: Fri, 20 Nov 2009 02:53:39 -0800 (PST)

    On 19 Lis, 21:20, Tobiasz <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > Jeżeli pogoda pozwoli (niech tylko spróbuje być inaczej!!) to lecimy
    > na trasę:
    >
    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    > (zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
    > Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
    > (pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -

    > Trasa opracowana przy pomocy wybitnych motocyklistów, trasa z
    > Kazimierza podobno bogata w winkle, natomiast trasa ze Stężycy do Wawy
    > nad samą Wisłą (o tej porze podobno genialne widoki).

    msa=0&msid=10903599658269...
    > 20:23:08
    > Wszelkie pytania proszę kierować do Irys
    >
    > GG: 2915404

    To jest niejako moja okolica. Bardziej niz Qulfona (pozdrowienia).
    Mapa pokazuje że wracacie "lubelska" przez Ryki -Garwolin.
    Ty mówisz ,że z Ryk??!! ( bez sensu +mega marne połaczenie z
    "nadwislanka") Do Stężycy ?
    W sumie myslę ,że ze wzgledu na zmeczenie i brak czasu .
    Ciachniecie z Nałęczowa do Wa-wy własnie przez Garwolin.
    A nie jakieś chore kombinacje z Ryk do Stężycy ? !!! ( tam praktycznie
    nie ma drogi)

    Proponuje więc wariant z Czerska w strone Kozienic i....Albo w
    Świerżach koło elektrowni przepływacie promem na wsch brzeg i do
    Maciejowic ( fajnie wspomnienia zostaną na 100%)
    Trzeba skręcic w lewo tuż za wiaduktem nad torami ,obok elektrowni.
    Do Świerzy.
    I tam skręt do promu w lewo zaraz po wiejzdzie do tej malutkiej
    osady.
    .
    W Maciejowicach jest Muzeum Kościuszki na Rynku w zabytkowej
    Karczmie .
    Polecam też okazała i tania restauracje na rynku za skwerem , 200m od
    muzeum.

    2 km od rynku jest Podzamcze i Pałac Zamojskich z parkiem.
    To raczej odpada ze wzgledu na bardziej priorytetowe obiekty i miejsca
    na trasie.
    Ale tak dla waszej swiadomości pisze.

    Dalej z Maciejowic do Stęzycy /Deblina i KONICZNIE Deblin -Puławy. Ze
    względu na ładne widoki na Wisłę i pare fajnych , bezpiecznych winkli
    przed Puławami.
    Qulfon równiez to poleca.

    Co do wbicia się na ten odcinek. To mozna dojechać tez przez Kozienice
    i dalej w Słowikach do Deblina.
    Fakt jest tam sporo zakretów.
    Ale droga głowna jest zrujnowana. A ta w strone Deblina w lepszyn
    stanie. Ale zakrety trudne technicznie i dosyc niebezpieczne . Pola
    obok (błoto) i fatalne profile. Niezbyt ciekawe widoki.

    Polecam prom :D
    Facet taka grupe przewiezie w dowolnej porze . Poza rozkładem kursów.
    Bo mu sie opłaci.
    Info 603917638

    Potem Puławy ( co tam chcecie )

    W samym Kaziku polecam zwiedzenie zamku i wdrapanie sie na zamkową
    basztę. Widok na przełom Wisły cacy,cacy.
    To jest 200 m ,za tym kościołem górującym nad rynkiem Kazimierskim.
    Po rynku sobie połazicie i wokoło . To sztampa.
    Wyjazd z Kazika w stronę Nałęczowa .Proponuję zrobic ulica Kwaskowa
    Góra i Dalej Doły.
    Na wylosie z Kazika bedzie osobliwość przyrodnicza Korzeniowy Dół. Po
    lewej stronie. Trzeba b.uważać.
    To b.głeboki sztuczny ( powstały od ruchu ludzi i pojazdów) wąwóz .
    Niemal zamkniety od góry wiszącymi nad nim korzeniami i drzewami.
    (zakaz ruchu ) zwiedzanie free
    Dalej juz jest bardzo fajny wylocik z Kazika do trasy 824 biegnacej od
    wsch. strony K.
    Dojeżdżacie drogi do 824 iii....

    Albo skręcacie w lewo. Dojedziecie górska droga do trasy na Nałęczów.
    Tam dalej tez jest kawałek dosyc fajny. Jak w górach :)))

    Albo ( wariant jeszcze bardziej górski/podkręcony) skręcacie na 824 w
    prawo kierunku na Opole Lubelske .

    !!!!! Po ~1km na skrzyzowaniu w lewo .
    i dalej po ~1km !!! W lewo do Rzeczycy i przez WITOSZYN ,wylecicie
    w Celejowie na drogę główną na Nałeczowa.
    Raczej nie ma szans ,że nie spodoba sie wam :D

    Wszystko to sa puste drogi , dla przyjemnej turystyki po winklach,
    wzgórzach i dolinach. Nie do mega zapierdalania. Żeby było jasne.

    Podsumowując.

    Polecam bardzo wybranie jednego z moich sposobów łapania kierunku z
    Kazimierza D. na Nałęczów .
    Bedzie 2 lub3x ciekawiej niz cofac sie do Bochotnicy i tam skręcac na
    Nałeczów.

    No i wkomponowanie w trase do Puław (obowiązkowo ) odcinka Deblin -
    Puławy.
    Nawet możecie zrobic cofke z Czerska na most w Górze K.
    I tamta strona polecieć ( szybsza trasa niż po zach brzegu Wisły )

    Ale jednak do Elektrowni Kozienice i promem do Maciejowic bedzie
    jajcarsko ,że hej.

    No chyba ,że za Kozienicami na Deblin.
    ????
    Jak wam sie chce ?

    Szerokiej drogi i uśmiechniętych misek życze.

    Ps.
    Bardzo ,bardzo namawiam na wczesniejszy start.
    9 max 10 punkt wbijacie jedynki i odjazd z miejsca zbiórki.
    Bez czekania na kogokolwiek niesubordynowanego.
    Oczywiscie wszyscy zatankowani full, najedzeni , wyszczani, opaleni ,
    wydzwonieni do żonek itp
    Czy ktoś to zrobi przyjażdzając na MD 2 h lub 15 min przed startem
    jego sprawa.
    Krótki sygnał dowódcy i o 9-10 jednyki i naprzód.

    Przeturlacie sie do Czerska. Zwiedzicie zameczek(baszty) . Słonko
    akurat ciut przgrzeje i dalej na spokojnie ( znaczy czasowo na
    luzie ) a nie z "nożem pod gardłem" pod presja juz na starcie .
    --
    Big