  • 1. Data: 2009-11-19 08:44:10
    Temat: news serwer?
    Od: Glub <g...@g...com>

    Znacie Panowie i Panie news serwer który byłby dostępny z poziomu tepsy,
    aster i blueconnecta?

    Serwer tepsowy blokuje dostęp jak jestem na Blueconnekcie jak i z astera
    a via nerwostrade nie dostanę się na serwer news gazety.pl...
    --
    Glub

  • 2. Data: 2009-11-19 08:50:02
    Temat: Re: news serwer?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Glub pisze:
> [...]
    >
    > Serwer tepsowy blokuje dostęp jak jestem na Blueconnekcie jak i z astera
    > a via nerwostrade nie dostanę się na serwer news gazety.pl...

    news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-11-19 08:53:21
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Nov 2009 09:50:02 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

    A nie masz wrazenia ze brakuje postow ? Od jakiegos czasu widze np
    odpowiedzi na cos co sie nie pojawilo w moim czytniku.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-11-19 08:55:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > A nie masz wrazenia ze brakuje postow ? Od jakiegos czasu widze np
    > odpowiedzi na cos co sie nie pojawilo w moim czytniku.

    Nawet jesli brakuje to nie zauwazam bo zagladam tu tylko od czasu do
    czasu. Chyba mi sie znudzilo czytanie o kaskach z blenda i ABS.

  • 5. Data: 2009-11-19 08:56:21
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Nov 2009 09:55:06 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Nawet jesli brakuje to nie zauwazam bo zagladam tu tylko od czasu do
    >czasu. Chyba mi sie znudzilo czytanie o kaskach z blenda i ABS.

    A o oleju ?

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-11-19 09:06:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Do salatek uzywam oliwy z oliwek.

    A te oliwki syntetyczne przynajmniej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2009-11-19 09:08:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

  • 8. Data: 2009-11-19 09:10:00
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Nov 2009 10:08:07 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Do salatek uzywam oliwy z oliwek.

    To taka salatka mozna pozniej impregnowac skore!

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2009-11-19 09:14:31
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    n...@s...com pisze:

    > A o oleju ?

    Wlasnie! O tanim i dobrym lakierowaniu jeszcze. I o bankomatach! I o tym
    co wybrac na pierwsze moto!
    Alez bogactwo zagadnien! Zachwycajace!

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 10. Data: 2009-11-19 09:16:49
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Glub pisze:

    > news.onet.pl dziala mi z poziomu kazdego operatora.

    Musiałbym konto na onecie założyć a wiadomo ze Onet to zuo:)
    --
    Glub

    Ps: teraz to się rozpiszę:) siedzę w pracy i tu mam tepsowe wifi.