    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybór skanera - kilka pytań
    Date: Thu, 23 Apr 2009 19:11:28 +0200

    Tomaszek pisze:
    > Szukam skanera podłączanego do portu USB, dostępnego na rynku, który
    > spełni następujące wymagania:
    ja bym Ci pradził, zebyś kupił skaner CCD. Dlatego ze one mają "wiekszą
    głębie widzenia". Tzn jak na skanerze CIS położysz ksiażke, ale jej
    konstrukcja spowoduje lekkie odsunięcie od skanera, to będzie lipa. NA
    CCD mozesz spokojne zeskanować telefon komórkowy, zegarek, nawet
    stosunkowo płaską maskotke - wyjdzie dobrze.
    W drugiej kolejności zwróć uwage na tzw preskan. Czyli czas na wstępną
    analize kartki, poto aby zaznaczyć obszar skanowania. Pewnego razu
    miałem w pracy taki skaner który "preskanował" w 30 sekund - masakra.
    Co do rozdzielczości - zapomnij. od 600 w góre - są ślepe. ( tzn brak
    przyrostu szczegółów. porównywałem skanery skanując fragment banknotu -
    bo tam są naprawde małe literki. sciema z tymi rozdzielczościami jak nic!)
    Ja w zeszłym roku kupiłem starego epsona i jestem bardzo zadowolony.

    ToMasz