  • Data: 2010-08-24 11:39:59
    Temat: Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-23 12:47, grzehorz pisze:
    > Wiesz, bo jest WAN i LAN, a nie wyjście i wejście...
    > RTFM.

    Tak jest jak piszesz;)

    > Do tego router ze switchem...

    Możesz jakiś konkretny model polecić lub firmę. Linksys to moja
    propozycja, ale to na pewno nie jedyne rozwiązanie.

    > Do tego router z klonowaniem MAC.

    No to chyba każdy już ma;) Zresztą klonowanie MAC'a nie jest absolutnie
    obowiązkowe. Po prostu jest to wygoda, podmieniam MAC'a i nie muszę się
    ponownie rejestrować. Mniej zabawy. Koszty żadne bo ponowna rejestracja
    jest bezpłatna.

    > No to NAT.

    Można dokupić jeszcze jeden publiczny, ale nie widzę na razie potrzeby.

    > Stary jestem to i zgryźliwy.

    OK, bądź dalej i bądź dalej konkretny. Ja jestem samotny i też jestem
    złośliwy. Inne powody - efekt ten sam. Więc przyjmuję i rozumiem.