  • Data: 2010-08-27 01:43:26
    Temat: Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mich@l" napisał:

    > Pora kopnąć takiego "dostawcę" tam, gdzie on Ciebie ewidentnie ma.

    Nie zawsze jest wybór. Nie wszyscy mieszkaja w Warszawie.

    > Czy oni naprawdę nie rozumieją że ...

    Ależ wiedzą, rozumieją i dlatego stosuja ograniczenia. Gdyby nie wiedzieli
    to by nie stosowali. Temat był wielokrotnie wałkowany i nie mam zamiaru
    walić głową w mur. Załóż firmę oferującą dostawę internetu i wtedy dowiesz
    się co to koszt jednostkowy na 1 szt. użytkownika i jak kalkulować cenę za
    usługę aby wyjść na swoje biorąc pod uwagę koszt zakupu publicznych IP,
    koszt dostawcy wyższego poziomu, zakupu i utrzymania infrastruktury itd.
    itp.

    I wtedy sie wypowiadaj.

    Remek