  • Data: 2010-08-21 13:23:23
    Temat: Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)
    Od: grzehorz <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomaszek wrote:

    > Zamierzam podzielić sobie stałe łącze w domu. To kablówka Aster i modem
    > Motorola, standardowo z wyjściami USB i RJ-45. Przejrzałem różne fora i
    [...]
    > Moje wymagania( to musi być, reszta do negocjacji ):
    > - wejście RJ45 Ethernet;)
    A czym się różni wejście RJ45 od wyjścia RJ45?...

    > - co najmniej 3 wyjścia RJ45 LAN
    W sensie Switch ma być?

    > - WIFI w standardzie 802.11 b/g
    > - klonowanie MAC'a
    Znaczy dostawca sprawdza po macadresie kto się łączy?...

    > - po podziale łącza na każdym porcie LAN jak i WLAN musi być publiczny
    > IP, nie chce adresu prywatnego ani NATu
    Tia...
    A ja to bym chciał słonia w karawce...
    Ile masz dostępnych dla siebie publicznych IP?
    Jak masz dla każdego komputera w domu, to na c..j Ci Ruter?
    Switch zwyczajny Ci wystarczy...
    Ale, zaraz, zaraz, przecież twój dostawca po mac-u sprawdza kto się łączy...
    Zatem chyba dopuszcza tylko podłączenie się jednego komputera przez to
    łącze...
    Zatem...
    Hmmm...
    HGW, ale chyba nie masz njmniejszego pojęcia o czym piszesz...

    > - stabilność działania ( parametr najważniejszy, a nigdzie nie opisywany
    > ;)))
    Stabilnośc myślenia też jest istotna...

    Pozdrawiam
    g.