  • Data: 2010-08-21 20:24:16
    Temat: Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i4opeh$epo$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-08-21 16:50, CUT_INZ pisze:

    > Acha;)To jeszcze jedno pytanie. Czy któryś z tych adresów to prawdziwy
    > publiczny IP czy wszystkie po wyjściu z routera są już na NATem? Z sieci
    > P2P będę korzystał tylko ja - pozostałe komputery to VOD, radia
    > internetowe i inne, ale już nie P2P.

    Jeżeli router posiada opcję DMZ (strefa zdemilitaryzowana) wtedy ustawiasz
    swój IP jako DMZ i router przekierowuje wszystkie porty do Twojego IP
    wewnętrznego tak, jakby był podłaczony bezpośrednio do modemu. Również Twój
    komputer widoczny jest z internetu tak, jakby był podłaczony bezpośrednio do
    modemu i miał publiczne IP. A więc możesz postawić serwer FTP, WWW, poczty
    czy co tam chcesz i nie musisz przekierowywać żadnych portów na routerze.