    From: Adam Jurkiewicz <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wybór myjki ultradźwiękowej
    Date: Fri, 21 Mar 2014 14:20:27 +0100

    On 2014-03-21 13:39, pytajacy wrote:
    > Potwierdzam że zawór spustowy z wężykiem w myjce to podstawa.
    > Chyba że nie przewidujesz opróżniania myjki z płynu.
    > Ale z drugiej strony pomyśl, jak będziesz przelewał
    > płyn z myjki do butelki bądź bańki? Przez lejek?

    To pewnie zależy jak bardzo eksploatuje się takie urządzenie.
    Do tej pory używałem zwykłej wanienki z izopropanolem i muszę
    przyznać, że obsługa lejka mi nie straszna :) Myślę, że jestem
    w stanie zaryzykować kupno myjki bez takiego zaworu. Jak będzie
    potrzebny w przyszłości to zapoluję na urządzenie bardziej
    produkcyjne (z tego co widziałem to mniejsze pojemności do
    ~1.5l nie miały zaworu). Natomiast jeśli taka jest do kupienia
    to przecież nie będę się bronił.

    Poza tym jak wspominałem będę również wykorzystywał wannę do
    produktów spożywczych więc takich rzeczy przez zawór i tak nie
    przepuszczę (zabrudzenia).

    Raczej chodzi mi o coś trwałego, żeby nie padło po 2-3 miesiącach
    (takie opinie mają myjki z Lidla czy innej Biedronki).

    Pozostaje pytanie jaka moc jest sensowna i bezpieczna dla tych
    urządzeń?

    --
    Adam