  • Data: 2009-10-13 07:30:08
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Oct 2009 14:06:12 +0200, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >1) W pociągu nie da się *pracować*. Można co najwyżej udawać
    > pracę lub się bawić, oglądając film czy czytając coś (co
    > zresztą nie zmienia faktu, że z papieru czyta się o niebo
    > przyjemniej i mniej męczy to wzrok)

    Tu sie akurat nie zgodzę. Dość często pokonuję pociągiem trasy
    W-wa-3miasto, W-wa-Poznań, W-wa-Cijakowo ;-) Zwykle jakimś IC/EC. To
    jest 2-4 godziny które mogę poświęcić na efektywną pracę. Oczywiście
    odpadają rzeczy które wymagają dostępu do netu bo na trasach
    kolejowych w większości to porażka ale spokojnie pracuję nad
    projektami które akurat prowadzę. W piątek czeka mnie znów wyjazd do
    Poznania więc zapewne w pociągu będę dłubał przy projekcie systemu
    obiegu dokumentów dla jednej firmy plus oceniał przysłany projest
    systemu kamer przemysłowych dla innej. Duzo zależy od tego na czym
    polega Twoja praca - jeśli to programowanie czy grafika to faktycznie
    nei wyobrażam sobie tego w pociągu. natomiast jeśli jesteś np.
    analitykiem czy prowadzisz jakieś projekty to jak najbardzoej można to
    robić.

    A przyciśnięty potrzebą i terminem zdarzyło mi się dłubać na netbooku
    w "kiblu" na trasie Warszawa Wileńska-Małkinia późnym wieczorem.
    Dresiarze patrzyli na to spode łba tyle że ja ciut duży jestem więc
    wygranie starcia full contact ze mną nie jest na pierwszy rzut oka
    zbyt pewne nawet jak jest ich dóch czy trzech. ;-)

    Zdrówko