  • Data: 2009-10-16 19:57:55
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Poza tym pamiętaj, że olbrzymia większość użytkowników kom-
    > puterów to nie-informatycy, dla których największym autory-
    > tetem będą gazetki w stylu Komputer-Świat. I ich przede
    > wszystkim trzeba "prostować".

    Litości. Jeśli ktoś w pierwszym poście napisał, że komputer
    stacjonarny odpada, to oznacza, że rozpatrywał też taką
    możliwość i zdecydował się jednak na laptopa.
    Zakładanie z góry, bez znajomości całości sytuacji, że
    człowiek ma wyprany przez marketoidów mózg, jest - delikatnie
    mówiąc - wysoce niekulturalne. Przy czym należy zaznaczyć,
    że wcale nie musisz znać sytuacji pytającego, to nie jest
    przedmiot tej grupy i tej dyskusji, nikt tu się nie ma
    obowiązku spowiadać ze swoich problemów osobistych, a inni
    powinni to uszanować.
    Ja jestem prawie-informatykiem i zdecydowanie jestem
    zwolennikiem laptopów. Co więcej, uważam, że każdy szanujący
    się student powinien mieć laptopa. Po to, żeby móc pójść
    z nim do biblioteki i pracować z wykorzystaniem książek
    czy czasopism, których nie można wypożyczyć. Albo żeby
    skorzystać z czasopism elektronicznych, które są dostępne
    jedynie z sieci uczelnianej.
    Nie przyszłoby mi jednak do głowy gdy ktoś pyta, jaki
    komputer stacjonarny kupić, odpisać mu, że powinien
    kupić laptopa. Po prostu z najzwyczajniejszego w świecie
    szacunku (zapomniane słowo) do pytającego. Zakładam,
    że on wie lepiej, czego potrzebuje.
    Jeśli moje słowa są za ostre, to przepraszam,
    ale nie podoba mi się Twój antylaptopowy fanatyzm.

    Pozdrawiam,
    Artur