eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :) › Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
    Date: Sun, 20 Oct 2013 22:35:36 +0200

    Mariusz [mr.] wrote:

    > Jestem pewien, że dla wielu to będzie "żaden problem". Ale dla
    > tych, którzy chcieliby robić w innym formacie może to być problem
    > wręcz ogromny. A już szczególnie dla tych, którzy:
    > - albo nie obrabiają większości (99%) swoich zdjęć (czyli dla
    > mnie :) - albo czerpią szczególną satysfakcję z faktu, że świetny kadr
    > powstał "od pierwszego strzała" (czyli dla mnie :)

    to sobie oglądnij serię fotografia na planet... dowiesz sie ze 95%
    wspaniałych ujeć które przeszły do historii było kadrowane albo nawet dość
    solidnie manipulowane, coś dokładano ujmowano przestawiano składano z
    kilku...

    Dodajmy do tego zwykłe szczęście, jak to wyznał zrozbrajajaca C.B. "to
    zdjecie zrobiłem wkłądając obiektyw w dziure w płocie i naciskając spust, ot
    wyszło coś fajengo".