eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
  • Data: 2013-10-22 21:08:55
    Temat: Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Oct 2013 22:38:30 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):

    > Nie no, jaaasne... :) Sam nawet lubię takie klimaty. Ale
    > zaproponuj komuś "zrobienie" np. ślubu pudełkiem po butach. Bo inaczej
    > mógłby "nakręcić konsumpcję". ;-)

    Ale co, chcesz mi powiedziec, ze 100 lat temu ludzie sie nie pobierali, czy
    ze nie robili sobie slubnych zdjec?

    Smiem twierdzic, ze efekty wtedy byly lepsze niz dzis. Nikt nie marnowal
    kliszy na wujka Mietka przy schaboszczaku i barszczyku.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba