eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
  • Data: 2013-10-16 16:39:11
    Temat: Re: Wy tu gadu gadu, tymczasem Sony wypuszcza pierwszego EVIL-a FF... :)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote:

> [...]
    [...]
    > Kolejna zabawka dla entuzjastów adapterów.

    Póki co - tak. Ale to już tylko kwestia czasu. Ważne będzie wejście
    producentów niezależnych ze szkłami kryjącymi FF.

    Fajna może być też zabawa z przejściówkami tilt&shift na
    pełnoklatkowe szkła (choćby alfy).

    A póki co wciąż można używać wszystkich NEX-owych szkieł, tyle że
    z winietą... :)

    No i tak jak już wspomniałem: ciaśniutko...
    http://www.dpreview.com/previews/sony-alpha-7-7r/ima
    ges/a7r-front-nolens.jpg

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]