-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo
do komory spalania?
Date: Sun, 22 Aug 2010 09:56:35 +0200
Organization: -
Lines: 28
Message-ID: <v...@4...com>
References: <i4ostj$m3i$1@news.onet.pl> <i4pbe5$6jn$1@inews.gazeta.pl>
<i4pct9$rkf$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282463793 4424 82.143.187.50 (22 Aug 2010 07:56:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 07:56:33 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305557
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 21 Aug 2010 22:28:18 +0200, Sebastian Biały wrote:
>Zapytam bo nie wiem: czy *wtryskiwacz* podpina się pod komputer i czyta
>z *niego* czy moze opisane parametry są trzymane w kompie samochodu? To
>Renault i ma znaczenie taki szczegół (bez Clipa pewnie będzie się z tym
>ciężko dogadać).
>Na marginesie: serwis Renault robi probe przelewowa i *tylko* na tej
>podstawie kwalifikuje wtrysk do wymiany ...
A tak swoja droga - czy mi sie wydaje czy "proba przelewowa" to
powinna polegac na tym ze wtryskiwacz sie demontuje, podlacza pod
symulowana instalacje, wsadza do butelki, i patrzy jak dobrze tryska ?
>To zrobi ktoś kto będzie go testował (regeneracje zrobi solidna firma i
>najpierw przetestują go na maszynie Bosha). Mi zależy tylko na
>odpowiedzi czy jest duża szansa że jesli wtrysk leje to mam prawie 100%
>że to jest powód dymienia. Skoro auto postoi chwile u mechanika to ktoś
>mógłby profilaktycznie wyczyścić recylkulator spalin albo zerknąc na
>przepływkę, ale to koszta.
Skoro auto dymi to profilaktycznie wyczyscic recyrkulator dobrze by
chyba bylo.
Albo wymontowac jednak pozostale wtryskiwacze, to chyba nie takie
drogie i obejrzec koncowki/cylindry - moze jeden bedzie czarniejszy
niz reszta ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.10 10:15 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 22.08.10 10:21 Sebastian Biały
- 22.08.10 10:30 J.F.
- 22.08.10 10:40 Sebastian Biały
- 22.08.10 10:52 J.F.
- 22.08.10 11:09 Sebastian Biały
- 22.08.10 11:11 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.08.10 11:30 Sebastian Biały
- 22.08.10 11:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.08.10 11:49 Sebastian Biały
- 22.08.10 12:07 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 22.08.10 12:16 Waldek Godel
- 22.08.10 12:17 Waldek Godel
- 22.08.10 12:28 Sebastian Biały
- 22.08.10 12:45 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=