  • Data: 2019-03-12 10:18:31
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-12 o 09:59, WS pisze:

> [...]
    jezdnia, 2-3 pasy do jazdy) ale ja zdaze przejechac nie zmuszajac pieszego do
    zwalniania (ani przyspieszania) podczas przechodzenia...

    ch-pojazdow/o7-przecinanie-kierunkow-ruchu

    > ale ja to wiem ;)
    >
    > napisalem jako odp. do Twojego kategorycznego stwierdzenia:

    Bo nie doczytałeś że pisałem i cytowałem tam tekst o drodze
    jednojezdniowej, cały czas odnosząc się do filmu :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>