-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.190310.invalid>
<5c8505af$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@4...com>
<5c861a19$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com>
<5c862fab$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...com>
<5c866123$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Mon, 11 Mar 2019 15:09:21 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <s...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190311-0, 11.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 52
Message-ID: <5c866c28$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1552313384 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 213.238.90.199:55956
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2652007
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-11 o 14:32, r...@k...pl pisze:
> Mon, 11 Mar 2019 14:22:33 +0100, w <5c866123$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
> LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
>
>> W dniu 2019-03-11 o 11:10, r...@k...pl pisze:
>>> Mon, 11 Mar 2019 10:51:00 +0100, w <5c862fab$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
>>> LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
>>>
>>>>>> Art 26:
>>>>> [...]
>>>>>
>>>>> Gdzie tam jest, że muszę mieć prędkość zerową?
>>>>> Ano nie ma -- co sam udowodniłeś :)).
>>>>
>>>> Rozumiem że dla ciebie zatrzymanie nie oznacza prędkości zerowej :)
>>>
>>> Nigdzie tam nie ma o zatrzymaniu.
>>> Mamy ustąpić i tyle.
>>> Jeżeli nie odróżniasz, to daj znać. Wytlumaczę!
Czasem trudno zwolnić więc MUSISZ się zatrzymać. Nie wolno Ci
przekroczyć linii zatrzymania. Nie możesz sobie wjeżdżać po milimetrze :]
>>
>> Zobacz jak ładnie to opisano:
>>
>> "Jeśli w pobliżu przejścia dla pieszych znajduje się pieszy, kierowca ma
>> obowiązek zwolnić.
>
> Jeżeli nie dostrzegasz różnicy między "zwolnić" a "mieć prędkość ZEROWĄ" to daj
> znać. Wytłumaczę!
Dostrzegam: MUSISZ SIĘ ZATRZYMAĆ. Logiczne, że jeśli masz do przejścia
odległość 20 parseków czy 40tys km to nie musisz się zatrzymywać :)
No dobra, 10 metrów. Natomiast nie wolno Ci wjechać na pasy, kiedy jest
tam pieszy, chyba że minął przecięcie się Twojego i jego kierunku.
Linia warunkowego zatrzymania wyznacza tutaj granicę, której nie możesz
przekroczyć w/w warunku.
To nie ja z siebie robię tutaj idiotę. Ty kombinujesz jak by tu
przeskoczyć nad pasami :D, żeby się nie zatrzymać :D
> Widzę, że dalej odrabiasz pracę domową z różnicy pomiędzy linią warunkowego a
> bezwarunkowego zatrzymania, tak? :D
>
J/w.
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
KOLEJNE MILIARDY TRAFIĄ DO KIESZENI POLAKÓW.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 15:22 r...@k...pl
- 11.03.19 15:48 LordBluzg(R)
- 11.03.19 17:54 n...@n...invalid
- 11.03.19 18:15 WS
- 11.03.19 18:38 Zenek Kapelinder
- 11.03.19 19:18 LordBluzg(R)
- 11.03.19 19:44 Tom N
- 11.03.19 20:04 LordBluzg(R)
- 11.03.19 20:19 Tom N
- 11.03.19 20:24 Shrek
- 11.03.19 20:29 LordBluzg(R)
- 11.03.19 20:41 Tom N
- 11.03.19 20:42 Shrek
- 11.03.19 21:27 LordBluzg(R)
- 11.03.19 22:40 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=