-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Date: Thu, 07 Mar 2019 14:38:13 +0100
Message-ID: <s...@4...com>
References: <p...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<h...@4...com>
<5c80de51$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
<5c80e46a$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...com>
<q5qqdu$8hn$1@news.mixmin.net>
<5c80ee43$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 190306-4, 2019-03-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 53
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.48.3
X-Trace: 1551966079 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 501 89.64.48.3:48235
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3585
X-Received-Body-CRC: 1758295802
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651651
[ ukryj nagłówki ]Thu, 7 Mar 2019 11:34:46 +0100, w <5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
> > "Weszli" na jezdnię nie upewniwszy się czy nie nadjeżdża samochód. Na dodatek w
> > takim momencie, że samochód nie mógł skutecznie wyhamować przed przejściem.
>
> Bo nie zwolnił, do czego był zobowiązany. Gdyby zapierdalał szybciej to
> by ich wysłała na Marsa bez udziału Elona Muska :)
A to akurat ma niewielkie znaczenie.
Z podporządkowanej też nie mogę wyjechać na główną przed jadącego kierowcę z
+30 na liczniku i tłumaczyć się "Przecież gdyby jechał wolniej, to nie
zajechałbym mu drogi".
> > Art. 13 Prawa o ruchu drogowym nakłada na pieszych obowiązek zachowania
> > szczególnej ostrożności przy przechodzeniu przez przejście dla pieszych. W
> > takich sytuacjach pieszy jest obowiązany m.in. do oceny prędkości
> > nadjeżdżających pojazdów; zachowaniu ostrożności przy niesprzyjających
> > warunkach oraz ograniczonego zaufania dla innych uczestników ruchu.
>
> Problem w tym, że pieszy nie robi badań na ocenę prędkości. Kierowcy
> raczej tak :) a ograniczenie zaufania dotyczy równiez kierowcy tym
Skoro ma problemy to niech czeka, aż pojazd zatrzyma się.
> > To może Watsonie podasz swoją definicję wtargnięcia? :D
> >
> Dla mnie proste. Za wtargnięcie uważam nagłe wbiegnięcie/wejscie
> pieszego tuż przed jadącym pojazdem. Oceniam to na ok 5, max 10m.
Akurat na ile to oceniasz to ma marginalne znaczenie. Na dodatek źle.
Idź wybiegnij sobie poza terenem zabudowanym przed pojazd jadący 80km/h 20m
przed nim i tłumacz potem, że było 20m więc powinien wyhamować :D
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.19 17:21 Shrek
- 07.03.19 17:33 t-1
- 07.03.19 19:20 Zenek Kapelinder
- 07.03.19 19:36 Zenek Kapelinder
- 07.03.19 19:37 Shrek
- 07.03.19 19:37 Shrek
- 07.03.19 19:38 LordBluzg(R)
- 07.03.19 19:45 LordBluzg(R)
- 07.03.19 19:47 LordBluzg(R)
- 07.03.19 19:58 szod
- 07.03.19 20:42 Zenek Kapelinder
- 07.03.19 22:42 ToMasz
- 07.03.19 22:55 ToMasz
- 07.03.19 23:11 Zenek Kapelinder
- 08.03.19 08:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=