  • Data: 2019-03-07 14:38:13
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Mar 2019 11:34:46 +0100, w <5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo nie zwolnił, do czego był zobowiązany. Gdyby zapierdalał szybciej to
    > by ich wysłała na Marsa bez udziału Elona Muska :)

    A to akurat ma niewielkie znaczenie.
    Z podporządkowanej też nie mogę wyjechać na główną przed jadącego kierowcę z
    +30 na liczniku i tłumaczyć się "Przecież gdyby jechał wolniej, to nie
    zajechałbym mu drogi".

    > Problem w tym, że pieszy nie robi badań na ocenę prędkości. Kierowcy
    > raczej tak :) a ograniczenie zaufania dotyczy równiez kierowcy tym

    Skoro ma problemy to niech czeka, aż pojazd zatrzyma się.

    > Dla mnie proste. Za wtargnięcie uważam nagłe wbiegnięcie/wejscie
    > pieszego tuż przed jadącym pojazdem. Oceniam to na ok 5, max 10m.

    Akurat na ile to oceniasz to ma marginalne znaczenie. Na dodatek źle.
    Idź wybiegnij sobie poza terenem zabudowanym przed pojazd jadący 80km/h 20m
    przed nim i tłumacz potem, że było 20m więc powinien wyhamować :D