  • Data: 2009-08-01 23:57:00
    Temat: Re: Wszyscy wydają puszki nowe
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz [mr.] wrote:
    > To widzę taka świecka tradycja Sony... A ja myślałem, że wyciek
    > "antybudyniowego" nowego firmware do a700 faktycznie nastąpił w
    > niekontrolowany sposób przed dowiezieniem do sklepów a900, że naprawdę
    > zamierzali najpierw przekonać w ten sposób do zakupu nowej a900, a
    > dopiero potem zatkać gęby tym, którzy jednak pozostali przy a700. ;-)

    No właśnie te kontrolowane wycieki robią się coraz to dziwniejsze :) Przy
    K-7 niby spokojny i niemarketingowy pentaks nawet miał kilka dziwnych
    fotek z puszką w tle basenu. Co się pentaksowcy opowiększali zdjęcia, coby
    byle guziczek powiększyć.
    To coś wygląda na realne teraz, ale może wciąż być podpuchą :) Krok taki
    jednak brzmi rozsądnie - wydać tanią puszkę deko oberżniętą. Wiadomo, że
    ceną walczy się najlepiej.

    > Złośliwie dodam, że z drugiej strony flesza też nie oddali... :)
    > Trzeba brać pod uwagę przy wycenie! :)))

    Lampy nie ma owszem, nie ma jej też piątka, a czy nikon nie wiem.
    Osobiście nie korzystam z wbudowanego flasha i ma on dla mnie sens tylko
    przy sterowaniu lampami zewnętrznymi, ale wiem że niektórym może brakować
    tego elementu.

    d.