  • Data: 2009-08-01 23:49:04
    Temat: Re: Wszyscy wydają puszki nowe
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dominik" <n...@d...kei.pl> wrote:

    > ...wydaje puszkę i sony. Tradycyjnie jakiś łoś niby przypadkiem
    > umieścił na stronie sony manual do przyszłego modelu - A850.
    > tu kopia zanim zdjęli: http://beerman.eu.org/a850-manual.pdf

    To widzę taka świecka tradycja Sony... A ja myślałem, że wyciek
    "antybudyniowego" nowego firmware do a700 faktycznie nastąpił w
    niekontrolowany sposób przed dowiezieniem do sklepów a900, że naprawdę
    zamierzali najpierw przekonać w ten sposób do zakupu nowej a900, a
    dopiero potem zatkać gęby tym, którzy jednak pozostali przy a700. ;-)

    > Z specyfikacji z środka wygląda na to że to A900 oberżnięte o jednego
    > bionza (stąd 3kl/s) i z deko gorszym wizjerem (krycie 98% vs 100% w
    > A900). Wygląda na to że w zestawie brakuje też pilota. Sony widać
    > próbuje coś nowego i tańszego.
    >
    > Jak przystało na sony nie ma liveview ani jakichkolwiek filmów. To
    > wyżej to tak jakby oberżnięte deko A900. Jakieś zmiany są w sofcie i
    > procesorze (tryb seryjny byłby na poziomie 2,5kl/s).
    >
    > Nie wiem co jeszcze mogli wyciągnąć? Magnez z obudowy? :) hihi :)

    Złośliwie dodam, że z drugiej strony flesza też nie oddali... :)
    Trzeba brać pod uwagę przy wycenie! :)))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]