  • Data: 2009-08-02 00:07:27
    Temat: Re: Wszyscy wydają puszki nowe
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dominik" <n...@d...kei.pl> wrote:

    [...]
    > Lampy nie ma owszem, nie ma jej też piątka, a czy nikon nie wiem.
    > Osobiście nie korzystam z wbudowanego flasha i ma on dla mnie sens
    > tylko przy sterowaniu lampami zewnętrznymi

    To raz.

    Dwa, to zewnętrznego flesza nie ma prawa zapomnieć zawodowiec przy
    komercyjnym zleceniu. Amator, do którego byłaby adresowana taka puszka,
    ma prawo używać sprzętu "luzacko" i nagle, niespodziewanie, w terenie
    wyskoczyć z pomysłem doświetlenia czegoś fleszem (a jednoczesnie nie być
    zmuszanym do ciągania ze sobą przyczepki sprzętu pt.
    "czego-nie-potrzebuję-ale-w-sumie-mogłoby-sie-przyda
    ć" ;-)

    Mariusz [mr.]