  • Data: 2009-08-03 16:17:43
    Temat: Re: Wszyscy wydają puszki nowe
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Matt" <m...@g...com> wrote:

    > Sony uczy dobrych nawyków.

    Wszędzie i na siłę racjonalizujesz wszystko co uczyni Sony. :)
    Adwokat? Apostoł? "Pochwalił zaiste wszystkie uczynki Sony, bo wiedział,
    że były dobre" :)))

    Czemu w swoim soniaczu jeszcze nie spaliłeś lampy? Może też byś się
    czegoś ciekawego nauczył i dopiero wtedy podzielił tą rzeczywistą wiedzą
    z grupowiczami? No i dlaczego w jednych aparatach Sony uczy dobrych
    nawyków, a w innych swoich aparatach uczy nawyków złych? :)))

    Jeśli o mnie chodzi, to przy następnych zakupach, w zamian za taką
    "naukę" mogę im co najwyżej zasadzić kopa w d... A prywatnie możesz
    zbudować im nawet ołtarzyk - mamy (dość) wolny kraj... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]