  • Data: 2012-03-05 11:25:50
    Temat: Re: Wsuwanie/wysuwanie CD
    Od: Andrzej S <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-04 12:48, qwerty pisze:

    > cdburnerxp?

    > U mnie nie ma takiego problemu.

    O to wlasnie chodzi. U mnie tez nie bylo, ta sama stacja i
    oprogramowanie - poza wspomnianym "Win 7", który w tym zestawie
    jest nowoscia i dodatkowo przyprawil RadoslawFa alergie.

    Moze chodzi o ustawienia stacji DVD w sprzecie, np. na zakladce
    "Szczególy" (nie rozumiem tego slangu - moze ktos mi pomóc,
    czy jest tam cos w rodzaju "Powiadamiaj aplikacje o zamknieciu
    szufladki"?).

    pozxdro
    --
    A S