  • 1. Data: 2012-03-02 07:21:34
    Temat: Wsuwanie/wysuwanie CD
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    Dzien dobry,

    Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
    o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

    Aplikacja nagrywajaca plyty (CD Burner) po nagraniu otwierala
    szufladke i gdy po zmianie plyty paluchem wepchnalem ja spowrotem,
    wznawiala nagranie kolejnego egzemplarza.

    Niestety, w Win7 trzeba dodatkowo kliknac w cos w tej samej aplikacji,
    by nagrywanie sie rozpoczelo. Mimo ze aplikacja mówi: "Zmien plyte,
    nagrywanie rozpocznie sie automatycznie", to jednak nie widzi ruchu
    szufladki. Podobnie samo klikniecie nie powoduje zamkniecia szufladki.

    Czyli aby rozpoczac kalejna CD , trzeba zrobic 2 rzeczy, a chcialbym
    jedna (dosc wazne przy 100 szt). Szukac innej aplikacji, czy jest cos
    tajnego w hardwerze, czego nie bylo w XP?

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2012-03-02 07:33:00
    Temat: Re: Wsuwanie/wysuwanie CD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-02 08:21, Użytkownik Andrzej S napisał:

    > Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
    > o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

    Dlaczego nie zadasz tego pytania na grupie poświęconej temu
    systemowi operacyjnemu lub programowi który ci tę tackę
    ma wysuwać ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-04 10:32:26
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-03-02 08:33, RadoslawF pisze:

    > Dlaczego nie zadasz tego pytania na grupie poświęconej temu
    > systemowi operacyjnemu lub programowi który ci tę tackę
    > ma wysuwać ?
    >

    > Pozdrawiam

    Kolego, zaczalem od tej grupy, bo tacka to sprzet.
    Ustawienia w programie mnie nie interesuja, zreszta ich nie ma.

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2012-03-04 11:48:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej S" napisał w wiadomości grup
    > Dzien dobry,

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

    > Czy w Win7 jest do ustawienia jakis mechanizm informowania
    > o ruchach szufladki? Musze cos ustawić?

    Nie.

    > Aplikacja nagrywajaca plyty (CD Burner) po nagraniu otwierala
    > szufladke i gdy po zmianie plyty paluchem wepchnalem ja spowrotem,
    > wznawiala nagranie kolejnego egzemplarza.

    cdburnerxp?

    > Niestety, w Win7 trzeba dodatkowo kliknac w cos w tej samej aplikacji,
    > by nagrywanie sie rozpoczelo.

    U mnie nie ma takiego problemu.

  • 5. Data: 2012-03-04 13:35:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-04 11:32, Użytkownik Andrzej S napisał:

    > Kolego, zaczalem od tej grupy, bo tacka to sprzet.
    > Ustawienia w programie mnie nie interesuja, zreszta ich nie ma.

    Ale pytanie brzmiały czy "w Win7 jest do ustawienia" czyli nie
    pytasz kłamczuszku o sprzęt tylko o ustawienia w używanym
    systemie operacyjnym. Sio na odpowiednią grupę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-03-05 11:25:50
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-03-04 12:48, qwerty pisze:

    > cdburnerxp?

    > U mnie nie ma takiego problemu.

    O to wlasnie chodzi. U mnie tez nie bylo, ta sama stacja i
    oprogramowanie - poza wspomnianym "Win 7", który w tym zestawie
    jest nowoscia i dodatkowo przyprawil RadoslawFa alergie.

    Moze chodzi o ustawienia stacji DVD w sprzecie, np. na zakladce
    "Szczególy" (nie rozumiem tego slangu - moze ktos mi pomóc,
    czy jest tam cos w rodzaju "Powiadamiaj aplikacje o zamknieciu
    szufladki"?).

    pozxdro
    --
    A S