    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Współczesny sprzęt audio
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5fa70387$0$6334$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 8 Nov 2020 01:15:31 +0100

    Dnia Sat, 7 Nov 2020 21:28:55 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):
> [...]

    OK, to mialem na mysli, czyli wyjscie dwustanowe.
    Nazwa PWM faktycznie niezbyt pasuje ... choc w sumie - czemu nie.

    No i teraz siegam pamiecia to teorii ... wewnetrzny modulator pracuje
    na 6.144MHz i zakladam ze z ta czestotliwocia moze sie zmienic stan
    wyjscia.
    Jeden taki impuls po przejsciu przez filtr wyjsciowy da jakas
    odpowiedz impulsowa, rozciagnieta w czasie. Dosc sporo rozciagnieta,
    biorac pod uwage te 6MHz i 20kHz pasma sygnalu.
    Sygnal na glosniku jest superpozycja tych odpowiedzi zsumowaną dla
    kolejnych impulsow.
    No i tak sie zastanawiam ... na ile szybko moze narosnac sygnal
    wyjsciowy za filtrem, czyli jaka moze byc amplituda sygnalu 20kHz.
    A jesli duza ... to jak mocno taki wzmacniacz sieje.

    Ale przeciez ... prosty filtr LC moze przeciez mocno te 6MHz stlumic.

    J.