  • 141. Data: 2011-08-21 00:12:31
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, to <t...@x...abc> wrote:
    [cut bzdury]

    > Powolne zwalnianie nie jest zabronione.

    to akurat było tak powolne,że zadziałały ABSy i zaczelismy na niego
    montowac na CB blokade w celu wezwania policji ale uciekł pierwszym
    lepszym zjazdem.

    a to spoko, to cie w takim razie wyprzedzę. No chyba, że masz również
    zamiar niezgodnie z przepisami mi ten manewr utrudnić.

    brak wyobrazni na tej grupie mnie poraża. Idz sobie wyobrażać 40 ton
    a potem przemyśl swoje bzdurne posty.

    --
    WildS

  • 142. Data: 2011-08-21 00:13:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-08-2011 00:03, WildS pisze:

    > Juz ci pisali tępaku, że jeśli tylko zdejmiesz nogę z gazu a nie
    > nacisniesz hamulca to nie jest to wymuszenie. Zresztą gdybyś jechał
    > autostradą z dozwoloną predkoscią+10 to przynajmniej przy moim
    > wyprzedzaniu byś nigdy nie musiał dotykać hamulca. A,ze wyprzedzam kogos

    O serio? Ze 150 do 90 to delikatne spowolnienie, co?
    Czyli mogę śmiało wjechać przed ciebie i delikatnie zwalniać z 90 do 40?

    > z roznymi debilnymi zachowaniami osobówek.

    Jak widać nie tak rzadko, skoro jeszcze się tym chwalicie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 143. Data: 2011-08-21 00:15:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-08-2011 00:12, WildS pisze:

    > a to spoko, to cie w takim razie wyprzedzę. No chyba, że masz również
    > zamiar niezgodnie z przepisami mi ten manewr utrudnić.

    Spokojnie, potrafię być złośliwy tak jak wy.
    Zacznę zwalniać dopiero jak na lewym pojawi się większy ruch, wtedy
    sobie nie wyprzedzisz...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 144. Data: 2011-08-21 00:33:09
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Spokojnie, potrafię być złośliwy tak jak wy.
    > Zacznę zwalniać dopiero jak na lewym pojawi się większy ruch, wtedy
    > sobie nie wyprzedzisz...

    Bardzo inteligentie, zwlaszcza fair dla osobowek, ktore jada prawym
    pasem. No nic, kolejny król polskich dróg z ciebie, gratzy. A mnie i tak
    na lewy ktos wpusci. Moze nie tak szybko jak na cywilizowanym zachodzie
    ale wystarczjaco. A jak bedziesz mi blokował prawy to moge jechac lewym.
    A kamera nagrywa.

    --
    WildS

  • 145. Data: 2011-08-21 01:16:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-08-2011 00:33, WildS pisze:
    > A kamera nagrywa.

    ROTFL, już trzęsę portkami.
    Dziwne że nie przyszło ci do głowy, że mogę nagrać twoje wyczyny?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 146. Data: 2011-08-21 01:37:06
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > ROTFL, już trzęsę portkami.
    > Dziwne że nie przyszło ci do głowy, że mogę nagrać twoje wyczyny?

    prosze bardzo. Moje wyczyny znane też pod nazwą mojej pracy wstydu mi
    akurat nie przynoszą.

    Ja wiem, oco sie zloscicie. Ze nie mozecie od poczatku do konca
    autostrady zapierdalac 150 albo wiecej. Z ta predkoscia predzej czy
    pozniej traficie na jakies wyprzedzajace sie tiry, ktore niekoniecznie
    wymusily cokolwiek bo po prostu byliscie zbyt daleko, zeby na was
    wymusic. To sie nazywa koegzystencja,

    Ja sie dziwie natomiast, ze nikt z was nie narzeka na ciagnace sie lewym
    pasem na 2 pasmowych drogach osobowki jadace z 95 km/h a takich mnówstwo
    mnie wyprzedza. To juz jak widac jest OK. Ale jazda 90 vs 85 tirów to
    już zbrodnia.

    --
    WildS

  • 147. Data: 2011-08-21 01:58:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 12:06:32 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A przy tysiącu km to będzie 12 i pół minuty.

    Przy tysiącu kilometrów to będą 4 pauzy, nocleg i tak wszystko trafi szlag.

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2011-08-21 02:00:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 13:29:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > To jest 1.7km/h roznicy. Czyli 6.8km, czili 4.5 minuty w 4h, ale juz 10
    > minut dziennie, i cala godzina po 5 dniach jazdy. Godzina ktora moze
    > decydowac ze spi kolejna noc poza domem, albo czeka do poniedzialku,
    > bo odbiorca skonczyl prace, urzad skonczyl prace itp.

    To jest tyle, że pierwsze hamowanie powoduje, że przewaga znika.

    > Wam sie spieszy .. co sie dziwicie ze im tez sie spieszy :-)

    OK, czyli jeśli ja zwolnię TIRmana do 60km/h na minutę, to będzie OK?

    --
    ___________ (R)

  • 149. Data: 2011-08-21 09:50:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 13:33:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A teraz policz ile przez 5 dni.

    Ja po 9h jazdy staram sie 5 dni odpoczac :-)

    J.

  • 150. Data: 2011-08-21 10:23:12
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Zarzut do tirmanow jest raczej taki ze oni wyprzedzaja bez spojrzenia
    > w lusterka, no i wtedy jest to juz ostre hamowanie. I nie sama zmiana
    > predkosci jest tu decydujaca.

    Nieee? Dlaczego niby ich zmiana predkosci o 3 km/h ma byc bardzo istotna, a
    moja zmiana o 50 km/h nie?
    Ci sami tirmani po przejechaniu granicy nagle potrafia jechac jeden za
    drugim i nie zjezdzac na lewy pas, nawet jesli na prawym korek jest
    kilkakrotnie dluzszy niz na lewym....

    > Z tym ze to im sie zdarza stosunkowo rzadko ... no ale tez stosunkowo za
    > czesto - czyli tak powiedzmy co 200km jest szansa takiego spotkac.

    Na A2 co kilkanascie kilometrow sie taki "szybki inaczej" trafia, co dwie
    minuty wczesniej przez 500 km chce dojechac i 5l paliwa zaoszczedzic. A
    policz ile w tym czasie traca osobowki, muszace hamowac przez takich.

    --
    Axel