-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
Date: Sun, 21 Aug 2011 10:23:12 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <j2qf9r$p8e$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl> <j2egu2$tlg$1@news.vectranet.pl>
<c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
<4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
<4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
<4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
<j2g3fe$1ou$1@news.vectranet.pl>
<14pxrtic2z2rm$.1llsnonefdst1$.dlg@40tude.net>
<4e4b9de8$0$3507$65785112@news.neostrada.pl>
<1adram6r5inq9$.1lufl2azvcsrv$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl>
<1...@4...net>
<4e4cd0b9$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <j2ijt8$vo1$1@news.onet.pl>
<4e4cd62a$0$3492$65785112@news.neostrada.pl> <j2j3ls$4hi$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-183-224.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1313915003 25870 178.36.183.224 (21 Aug 2011 08:23:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 08:23:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j2j3ls$4hi$1@news.onet.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: alexb
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393092
[ ukryj nagłówki ]
> Zarzut do tirmanow jest raczej taki ze oni wyprzedzaja bez spojrzenia
> w lusterka, no i wtedy jest to juz ostre hamowanie. I nie sama zmiana
> predkosci jest tu decydujaca.
Nieee? Dlaczego niby ich zmiana predkosci o 3 km/h ma byc bardzo istotna, a
moja zmiana o 50 km/h nie?
Ci sami tirmani po przejechaniu granicy nagle potrafia jechac jeden za
drugim i nie zjezdzac na lewy pas, nawet jesli na prawym korek jest
kilkakrotnie dluzszy niz na lewym....
> Z tym ze to im sie zdarza stosunkowo rzadko ... no ale tez stosunkowo za
> czesto - czyli tak powiedzmy co 200km jest szansa takiego spotkac.
>
Na A2 co kilkanascie kilometrow sie taki "szybki inaczej" trafia, co dwie
minuty wczesniej przez 500 km chce dojechac i 5l paliwa zaoszczedzic. A
policz ile w tym czasie traca osobowki, muszace hamowac przez takich.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.11 10:23 J.F.
- 21.08.11 10:29 J.F.
- 21.08.11 10:48 J.F.
- 21.08.11 11:02 Axel
- 21.08.11 11:19 jerzu
- 21.08.11 11:23 jerzu
- 21.08.11 11:37 jerzu
- 21.08.11 11:44 jerzu
- 21.08.11 11:48 Cavallino
- 21.08.11 11:49 jerzu
- 21.08.11 11:56 Cavallino
- 21.08.11 11:58 J.F.
- 21.08.11 11:59 J.F.
- 21.08.11 12:00 RoMan Mandziejewicz
- 21.08.11 12:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=