  • 131. Data: 2011-08-20 21:40:59
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    --
    Krzysiek

  • 132. Data: 2011-08-20 21:42:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Nie zmieniał na ślepo.

    Ależ zmieniał. Nie chodzi o to, żeby nic nie widzieć, tylko żeby widzieć,
    że nic nie ma. Taka subtelna różnica.

    > Juz wypowiadałem się w tym temacie.

    Niezbyt mądrze, delikatnie mówiąc.

  • 133. Data: 2011-08-20 21:47:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

    > dla mnie 3km/h roznicy to tyle co dla ciebie 10.

    Och tak, tak, bo to Twoje 3 km/h.

    > takie chamstwo to tylko w niemczech i w polsce spotykam.

    Jak Ty zmuszasz kogoś do wyhamowania o 50 km/h to jest ok, a jak ktoś
    Ciebie zmusi do tego samego to już "chamstwo"? A sorry, Ty masz super
    ważny powód -- musisz 5 minut wcześniej "przytulić cycka".

    > BTW2: Z własnych doświadczeń z jazdy drogami bezpłatnymi po Polsce -
    > szybciej mi się osobówką jedzie w dzień powszedni gdy nie ma zakazu
    > ruchu dla ciezarowek niz w sobotę czy niedzielę gdy wyjeżdżają tacy
    > władcy szos jak ty, żeby jechać 70 i zwalniać przed każdym radarem do
    > 50.

    Widzę, że masz i szklaną kulę. Niestety poprawność jej działania jest
    zbliżona do Twojego intelektu.

    Powolne zwalnianie nie jest zabronione.

  • 134. Data: 2011-08-20 21:52:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a)
    > Nie chodzi o to, żeby nic nie widzieć, tylko żeby widzieć,
    > że nic nie ma.
    A ja myślałem że trzeba widzieć to, czego nie widać LOL

    Toż widział to co widać, że w tym momencie nic tam nie widział. A że
    potem w trakcie manewru, się pojawił mistrz prostej, to... problem
    mistrza prostej. Piłeś? Jak nie, to sie napij ;)
    --
    Krzysiek

  • 135. Data: 2011-08-20 21:57:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Toż widział to co widać, że w tym momencie nic tam nie widział.

    On ma widzieć, to co trzeba, a nie to, co akurat w danym momencie może
    zobaczyć. Jak nie widzi tego co trzeba, to ma nie wykonywać manewru.

    > A że
    > potem w trakcie manewru, się pojawił mistrz prostej, to... problem
    > mistrza prostej.

    Mistrz prostej na zakręcie?

  • 136. Data: 2011-08-20 22:43:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > On ma widzieć, to co trzeba, a nie to, co akurat w danym momencie może
    > zobaczyć.
    > Jak nie widzi tego co trzeba, to ma nie wykonywać manewru.
    Jak nie pijesz, to zacznij pić. Pewnie coś jarasz, a to IMHO
    groźniejsze od picia.
    > Mistrz prostej na zakręcie?
    Tak. Mistrz prostej na łuku drogi.
    --
    Krzysiek

  • 137. Data: 2011-08-20 23:54:42
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > Masz nadzieję że to dotrze, i naprawisz bezmyślne tępe umysły?

    Prawde mówiąc, wątpię. Przyzwyczaiłem się ;)

    --
    WildS

  • 138. Data: 2011-08-20 23:55:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-08-2011 21:47, to pisze:

    > Jak Ty zmuszasz kogoś do wyhamowania o 50 km/h to jest ok, a jak ktoś
    > Ciebie zmusi do tego samego to już "chamstwo"? A sorry, Ty masz super
    > ważny powód -- musisz 5 minut wcześniej "przytulić cycka".

    Liczysz że Kali zrozumie? :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 139. Data: 2011-08-21 00:00:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-08-2011 23:54, WildS pisze:

    > Prawde mówiąc, wątpię. Przyzwyczaiłem się ;)

    No fakt. Za to murarze, hydraulicy, portierzy, operatorzy koparek czy
    kierowcy ciężarówek to powszechnie cenieni erudyci.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 140. Data: 2011-08-21 00:03:49
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, to <t...@x...abc> wrote:
    > Nie jest dozwolone wyprzedzanie bez ustąpienia pierwszeństwa znajdującym
    > się na pasie, z którego podczas wyprzedzania będziesz korzystał.

    Juz ci pisali tępaku, że jeśli tylko zdejmiesz nogę z gazu a nie
    nacisniesz hamulca to nie jest to wymuszenie. Zresztą gdybyś jechał
    autostradą z dozwoloną predkoscią+10 to przynajmniej przy moim
    wyprzedzaniu byś nigdy nie musiał dotykać hamulca. A,ze wyprzedzam kogos
    wolniejszego o 3km/h - coz, mam do tego prawo a twoja książeca dupa od
    tego nie ucierpi. Jak masz miec dokogos pretensje to kieruj je do
    wielkich budowniczych, że nie ma 3 pasmowych autostrad.

    Zresztą, w PL nie są potrzebne żadne autostrady. WYstarczyło by wymienić
    istniejące drogi krajowe na ekspresóki powiedzmy z 3 pasami, na zmiane
    po kilka km po 2 pasy w 1 kierunku do wyprzedzania i luz. Taniej,
    więcej, zamiast kulczykówki.

    To co jest teraz to jakas dzicz, nawet na takiej litwie na drodze jest
    wiekszy porzadek.

    > Nie jestem Twoim kolegą.
    A co, udzielny książe moze w tobie drzemie?

    > Zajeżdżanie drogi przez tiry. Już sto razy zostało to powiedziane.

    A to nikomu nie pasuje. Tyle, że jest dosc rzadko spotykane w porownaniu
    z roznymi debilnymi zachowaniami osobówek.

    --
    WildS