  • 121. Data: 2011-08-20 17:17:14
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-19, to <t...@x...abc> wrote:
    > A kto Ci tu zabrania wyprzedzać tego co jedzie 75? Chodzi o idiotów
    > wyprzedzających z różnicą 3 km/h albo wymuszających pierwszeństwo swoją
    > zardzewiałą ciężaróweczką.

    dla mnie 3km/h roznicy to tyle co dla ciebie 10.

    > Chyba zacznę, podobnie jak DoQ, zwalniać delikatnie do 50 km/h po
    > wyprzedzeniu tego typu buca w ciężarówce. Jak będziesz musiał się kilka
    > razy z powrotem rozbujać do tych 90 km/h to przejdzie Ci ochota na
    > idiotyzmy.

    takie chamstwo to tylko w niemczech i w polsce spotykam. Reszta narodów
    ma wyższą kulturę jazdy i zjeżdza na trzeci pas autostrady gdy włączam
    migacz. A nawet na drogach z 2 pasami nierzadko wręcz wpuszcza.
    A Polska... tu to rzadko można mówić o jakimkolwiek wyprzedzaniu
    ciężarówką poza tymi paroma centymetrami autostrad.

    BTW: Czytając twoje posty widzę, że jesteś zwyczajnym ograniczonym
    chamem z przerośniętym ego.

    BTW2: Z własnych doświadczeń z jazdy drogami bezpłatnymi po Polsce -
    szybciej mi się osobówką jedzie w dzień powszedni gdy nie ma zakazu
    ruchu dla ciezarowek niz w sobotę czy niedzielę gdy wyjeżdżają tacy
    władcy szos jak ty, żeby jechać 70 i zwalniać przed każdym radarem do
    50.

    A na takich buców jak ty mam kamere w przedniej szybie zamontowaną po
    tym jak przed wyprzedzającego mnie tira władował się taki inteligent jak
    ty i go wyhamował. Bardzo mu się spieszyło do najbliższego zjazdu,że aż
    musiał 'ukarać' ciężarówkę.

    --
    WildS

  • 122. Data: 2011-08-20 17:28:08
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To jest 1.7km/h roznicy. Czyli 6.8km, czili 4.5 minuty w 4h, ale juz 10
    > minut dziennie, i cala godzina po 5 dniach jazdy. Godzina ktora moze
    > decydowac ze spi kolejna noc poza domem, albo czeka do poniedzialku,
    > bo odbiorca skonczyl prace, urzad skonczyl prace itp.

    Dokładnie. Poza tym, nie jeden na konkretne dalsze trasy ma obcykane
    pompy, na które zjeżdza tak, żeby maksymalnie wykorzystać dozwolony czas
    (nieprzerwanie 4,5h, całkowicie 9h). Tir to nie osobówka, nie
    zaparkujesz na poboczu koło dziwki, jak wiesz, że nie zdążysz na
    planowany parking to wczesniejszy może być np. aż 60 km wcześniej.

    Ja tam tej całej Polski i Niemiec nie rozumiem. W Polsce chamstwo na
    drogach, osobówki toczące się 70-80, drogi beznadziejne. W Niemczech
    zakazy wyprzedzania gdzie tylko sie da a wypadków masa.
    A w takiej Anglii praktycznie nie ma żadnych zakazów wyprzedzania,
    żadnych zakazów weekendowych, lory sie wyprzedzaja i dzieki temu
    zachowuja potem dosc duze odstępy. Wypadków skutkujących zamknieciem
    pasa albo całej autostrady spotykam tu dużo mniej. No i kultura jazdy
    wyższa.

    --
    WildS

  • 123. Data: 2011-08-20 18:26:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

> [...]
    > zaparkujesz na poboczu koło dziwki, jak wiesz, że nie zdążysz na
    > planowany parking to wczesniejszy może być np. aż 60 km wcześniej.

    I wszyscy mają się dostosować do Twojego idealnego harmonogramu? Typowy
    przykład chamstwa tirowca.

  • 124. Data: 2011-08-20 19:43:24
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-20, to <t...@x...abc> wrote:
    > I wszyscy mają się dostosować do Twojego idealnego harmonogramu? Typowy
    > przykład chamstwa tirowca.

    Patrzysz na to ze złej strony.
    Czemu ja mam nie wykonywać rzetelnie swojej pracy poprzez nie
    wyprzedzanie tam gdzie jest to dozwolone i nieoptymalne wykorzystanie
    czasu pracy, żeby robić dobrze komuś innemu bez korzyści a wręcz ze
    stratą dla firmy i siebie (akurat mi płacą od kilometra)?

    Masz jakis problem chyba, skoro wszystko co nie jest po twojej mysli
    nazywasz chamstwem. To jest biznes kolego, nie zawsze jest czas na
    uprzejmości co ich oczywiscie nie wyklucza.

    Zresztą ja nie rozumiem polskich kierowcow. Wyprzedzac tirem w zasadzie
    da sie w polsce tylko na drogach dwupasmowych. Gdzie indziej ten
    przywilej jest dostepny tylko dla osobowkek. To co wam jeszcze nie
    pasuje? Za autostrade płacę, nawet za dla was bezplatne odcinki, za
    drogi krajowe tez place a chcecie, zebym wam we wszystkim robił dobrze.

    Staram sie nie utrudniać na tyle na ile to możliwe. Wy tez czasami
    pomyslcie o utrudnianiu ruchu gdy na przyklad hamujecie tira z górki, zeby
    przypadkiem nie przekroczyc 90 (na waszym przeklamujacym o 10km/h
    predkosciomierzu), ze tym manewrem spowolnicie nie tylko tira ale tez
    wiele innych aut za nim gdy sie potem bedzie wdrapywal na wzniesienie.
    Bardzo częste w Polsce.

    --
    WildS

  • 125. Data: 2011-08-20 19:54:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    WildS napisał(a):
> [...]
    > wyprzedzanie tam gdzie jest to dozwolone i nieoptymalne wykorzystanie
    > czasu pracy, żeby robić dobrze komuś innemu bez korzyści a wręcz ze
    Masz nadzieję że to dotrze, i naprawisz bezmyślne tępe umysły?
    --
    Krzysiek

  • 126. Data: 2011-08-20 20:27:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

    > Czemu ja mam nie wykonywać rzetelnie swojej pracy poprzez nie
    > wyprzedzanie tam gdzie jest to dozwolone

    Nie jest dozwolone wyprzedzanie bez ustąpienia pierwszeństwa znajdującym
    się na pasie, z którego podczas wyprzedzania będziesz korzystał.

    > To jest biznes kolego, nie zawsze jest czas na
    > uprzejmości co ich oczywiscie nie wyklucza.

    Nie jestem Twoim kolegą.

    > To co wam jeszcze nie
    > pasuje?

    Zajeżdżanie drogi przez tiry. Już sto razy zostało to powiedziane.

  • 127. Data: 2011-08-20 20:28:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Masz nadzieję że to dotrze, i naprawisz bezmyślne tępe umysły?

    Naucz się pisać -- albo przecinek albo "i".

  • 128. Data: 2011-08-20 21:26:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Naucz się pisać -- albo przecinek albo "i".
    I co jeszcze? Zmusiłem do przyhamowania? Jawnie przyznaję się że w
    dupie to mam :D
    --
    Krzysiek

  • 129. Data: 2011-08-20 21:34:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > I co jeszcze? Zmusiłem do przyhamowania? Jawnie przyznaję się że w dupie
    > to mam :D

    Piłeś czy masz tak na trzeźwo?

  • 130. Data: 2011-08-20 21:37:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>