    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Sat, 20 Aug 2011 17:28:08 +0200 (CEST)
    <c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
    <4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
    <4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
    <1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>

    On 2011-08-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To jest 1.7km/h roznicy. Czyli 6.8km, czili 4.5 minuty w 4h, ale juz 10
    > minut dziennie, i cala godzina po 5 dniach jazdy. Godzina ktora moze
    > decydowac ze spi kolejna noc poza domem, albo czeka do poniedzialku,
    > bo odbiorca skonczyl prace, urzad skonczyl prace itp.

    Dokładnie. Poza tym, nie jeden na konkretne dalsze trasy ma obcykane
    pompy, na które zjeżdza tak, żeby maksymalnie wykorzystać dozwolony czas
    (nieprzerwanie 4,5h, całkowicie 9h). Tir to nie osobówka, nie
    zaparkujesz na poboczu koło dziwki, jak wiesz, że nie zdążysz na
    planowany parking to wczesniejszy może być np. aż 60 km wcześniej.

    Ja tam tej całej Polski i Niemiec nie rozumiem. W Polsce chamstwo na
    drogach, osobówki toczące się 70-80, drogi beznadziejne. W Niemczech
    zakazy wyprzedzania gdzie tylko sie da a wypadków masa.
    A w takiej Anglii praktycznie nie ma żadnych zakazów wyprzedzania,
    żadnych zakazów weekendowych, lory sie wyprzedzaja i dzieki temu
    zachowuja potem dosc duze odstępy. Wypadków skutkujących zamknieciem
    pasa albo całej autostrady spotykam tu dużo mniej. No i kultura jazdy
    wyższa.

    --
    WildS