    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Date: Sat, 20 Aug 2011 19:43:24 +0200 (CEST)
    <c1.01.3Rdltr$0VS@mike.oldfield.org.pl> <j2emiq$5i2$1@news.vectranet.pl>
    <4e4ae021$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2enlu$dbh$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae38d$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2eok1$hsg$2@news.vectranet.pl>
    <4e4ae6a5$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2fiug$dia$1@news.vectranet.pl>
    <4e4b6ef0$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2gq9d$emb$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3RgfjS$0Vr@mike.oldfield.org.pl>
    <1pommc76bpw0h$.xc7w6txbwyve$.dlg@40tude.net>
    <s...@m...org>
    <4e4fe02b$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2011-08-20, to <t...@x...abc> wrote:
    > I wszyscy mają się dostosować do Twojego idealnego harmonogramu? Typowy
    > przykład chamstwa tirowca.

    Patrzysz na to ze złej strony.
    Czemu ja mam nie wykonywać rzetelnie swojej pracy poprzez nie
    wyprzedzanie tam gdzie jest to dozwolone i nieoptymalne wykorzystanie
    czasu pracy, żeby robić dobrze komuś innemu bez korzyści a wręcz ze
    stratą dla firmy i siebie (akurat mi płacą od kilometra)?

    Masz jakis problem chyba, skoro wszystko co nie jest po twojej mysli
    nazywasz chamstwem. To jest biznes kolego, nie zawsze jest czas na
    uprzejmości co ich oczywiscie nie wyklucza.

    Zresztą ja nie rozumiem polskich kierowcow. Wyprzedzac tirem w zasadzie
    da sie w polsce tylko na drogach dwupasmowych. Gdzie indziej ten
    przywilej jest dostepny tylko dla osobowkek. To co wam jeszcze nie
    pasuje? Za autostrade płacę, nawet za dla was bezplatne odcinki, za
    drogi krajowe tez place a chcecie, zebym wam we wszystkim robił dobrze.

    Staram sie nie utrudniać na tyle na ile to możliwe. Wy tez czasami
    pomyslcie o utrudnianiu ruchu gdy na przyklad hamujecie tira z górki, zeby
    przypadkiem nie przekroczyc 90 (na waszym przeklamujacym o 10km/h
    predkosciomierzu), ze tym manewrem spowolnicie nie tylko tira ale tez
    wiele innych aut za nim gdy sie potem bedzie wdrapywal na wzniesienie.
    Bardzo częste w Polsce.

    --
    WildS