  • 1. Data: 2011-02-24 19:27:56
    Temat: Wpadka Dustera
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9160963,Trzy_gwiazdki_
    Dustera_w_Euro_NCAP,,ga.html

    Tylko 3 gwiazdki w teście NCAP.
    To chyba nie jest normalne wśród współczesnych SUV-ów?

  • 2. Data: 2011-02-24 19:51:18
    Temat: Re: Wpadka Dustera
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > http://moto.pl/
    MotoPL/1,88571,9160963,Trzy_gwiazdki_Dustera_w_Euro_
    NCAP,,ga.htm

    > Tylko 3 gwiazdki w teście NCAP.
    > To chyba nie jest normalne wśród współczesnych SUV-ów?

    ojtam... to przecież "prawie" tyle co dobre auto z początków 90' ;))
    (jakieś Merc S W140 -91', Renault Safrane-92' czy Volvo 850 -91').

    poza tym Audi Q7 ma 4 - więc tylko ma jedną mniej ;) a jaka cena! ;)

    pozdrawiam!

  • 3. Data: 2011-02-24 22:39:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > http://moto.pl/
    MotoPL/1,88571,9160963,Trzy_gwiazdki_Dustera_w_Euro_
    NCAP,,ga.html

    > Tylko 3 gwiazdki w teście NCAP.
    > To chyba nie jest normalne wśród współczesnych SUV-ów?

    Ale zobacz na czym on traci:

    - bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 28%
    - ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 29%

    Czyli sama konstrukcja jest ok.

  • 4. Data: 2011-02-24 22:44:55
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Tylko 3 gwiazdki w teście NCAP.
    > To chyba nie jest normalne wśród współczesnych SUV-ów?

    Najbardziej zaszkodziły jej: słaby wynik testu zderzeniowego z pieszym i
    ubogie wyposażenie w systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego.

    Znaczy nie ma się czym podniecać

  • 5. Data: 2011-02-24 23:55:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > - bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 28%
    > - ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 29%

    Też nie jest ok - testowany razem z nim bezpośredni konkurent w klasie (ASX)
    bije go na głowę pod każdym względem.

  • 6. Data: 2011-02-25 03:20:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Też nie jest ok - testowany razem z nim bezpośredni konkurent w klasie
    > (ASX) bije go na głowę pod każdym względem.

    ASX to bezpośredni konkurent Dustera? Co Wy tam palicie, Cavallino?
    Najtańszy ASX jest prawie 2x droższy od najtańszego Dustera.

  • 7. Data: 2011-02-25 08:10:47
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najbardziej zaszkodziły jej: słaby wynik testu zderzeniowego z pieszym i
    > ubogie wyposażenie w systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego.
    >
    > Znaczy nie ma się czym podniecać

    Nie, ubogie wyposażenie w systemy bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego nie
    jest niczym nad czym warto się podniecać.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2011-02-25 11:35:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > ASX to bezpośredni konkurent Dustera? Co Wy tam palicie, Cavallino?
    > Najtańszy ASX jest prawie 2x droższy od najtańszego Dustera.

    Jak każdy SUV praktycznie.
    Co nie znaczy, że Duster figuruje w innej klasie samochodów niż kompaktowe
    SUV-y.

  • 9. Data: 2011-02-25 11:47:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Najtańszy ASX jest prawie 2x droższy od najtańszego Dustera.

    Są jeszcze inne opcje jak najtańsza, koszmarnie, nieakceptowalnie uboga i
    wyglądająca wersja Dustera.
    Ja np. szukam auta 4WD z silnikiem diesla.
    Zrównując wyposażenie (czyli praktycznie Duster musiałby być w najbogatszej
    wersji, żeby był sens jego zakupu) różnica w cenie to 87 tys vs 72 tys, więc
    już różnica jest daleko mniejsza niż sobie założyłeś z wersji podstawowej.

  • 10. Data: 2011-02-25 13:04:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-24 23:55, Cavallino pisze:
    > testowany razem z nim bezpośredni konkurent w klasie (ASX)

    Jaki to konkurent?
    Kosztuje znacznie, znacznie więcej.
    P.