  • 1. Data: 2011-02-24 19:18:50
    Temat: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
    szczegolnie uwage przy ogledzinach?
    I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 2. Data: 2011-02-24 21:39:57
    Temat: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-24 19:18, Viking pisze:
    > nosze sie z zamiarem zakupu, mam jedna na oku, na co zwrocic
    > szczegolnie uwage przy ogledzinach?
    > I jak sie toto ogolnie sprawuje w uzytkowaniu?

    Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
    140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
    nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
    występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-02-24 22:00:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
    > występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.

    Cytryna C5 w tym roczniku mogła go mieć, w.g katalogów, więc dlaczego
    bełgot nie ??

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-02-24 22:30:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-24 22:00, Czarek Daniluk pisze:

    > Cytryna C5 w tym roczniku mogła go mieć, w.g katalogów, więc dlaczego
    > bełgot nie ??

    Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;)

  • 5. Data: 2011-02-25 11:02:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 24 Lut, 22:30, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Silnik Renault w Cytrynie/Bełkocie? ;)

    A to nie jedno i to samo PSA ?
    Skoro silniki Fiata mogą być nawet i w Oplu ;)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-02-25 12:05:22
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ik6fmt$qcn$...@n...dialog.net.pl...

> [...]
    > nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
    > występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.

    W 2004 juz nie montowali. ZTCP porzucili już w 2002 lub na początku 2003.
    Miałem kiedyś lagę z tym silnikiem z 2002 roku. Nic sie z nim specjalnego
    nie działo jeśli chodzi o awaryjność samego silnika. Problemem była
    elektronika i osprzęt ale to już ogólny problem Lagi II. Sprzedałem auto po
    8 miesiącach zmęczony ciagłymi usterkami naprawialnym w ówczesnym czasie
    (2005 rok) praktycznie tylko w ASO. Do tego auta zalecana jest Pb98 (rzekomo
    od Pb95 padają wtryski i pompa) co podnosi koszt użytkowania. ZTCP to silnik
    nie grzeszył wysoka kulturą pracy, głośny jakies podejrzane wibracje na
    biegu jałowym, "długie' uruchamianie. Kupiliśmy wtedy z kumplami od naszej
    firmy 3 sztuki - dwie z silnikami IDE z manualami i jedną 3.0V6 z automatem.
    Kolega, który kupił razem ze mną taki sam egzemplarz (IDE) jeździ do dziś.
    Podobno usterki z czasem przestały się pojawiać. Co ciekawe kolega, który
    kupił 3.0V6 jakoś mocno nie narzekał na awaryjność. Sprzedał po niecałych 2
    latach ze względów ekonomicznych. Skrzynia ZTCP działała mu bez zarzutu,
    tylko to spalanie ...

  • 7. Data: 2011-02-26 17:05:36
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    >Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    rh.googlegroups.com...

    >A to nie jedno i to samo PSA ?

    nie. źródłowo Peugeot Société Anonyme potem razem z Citroenem.