  • 1. Data: 2011-02-24 14:27:07
    Temat: Prosba o ocene
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    Musze doradzic na odleglosc, a nie jestem pewien..

    Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem?
    Czy ten prawy blotnik nie byl rzezbiony?
    http://otomoto.pl/volvo-v40-stan-b-dobry-C17581967.h
    tml

  • 2. Data: 2011-02-24 14:43:56
    Temat: Re: Prosba o ocene
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 14:27, go! pisze:
    > Musze doradzic na odleglosc, a nie jestem pewien..
    To nie doradzaj, bo będzie na Ciebie.

    > Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem?
    > Czy ten prawy blotnik nie byl rzezbiony?

    Brakuje listwy, odcień koloru jakby inny (albo światło tak pada).
    Ze zdjęcia trudno jednoznacznie powiedzieć.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-02-24 17:49:18
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem?
    > Czy ten prawy blotnik nie byl rzezbiony?
    > http://otomoto.pl/volvo-v40-stan-b-dobry-C17581967.h
    tml

    prawy przod prawie na pwno robiony. kolor, brak listwy, spasowanie,
    jaśniejszy kierunek (nowy). Z drugiej strony maska też nie do końca gra z
    lampami więc albo coś większego albo przesunęła się podczas tej stłuczki.

    Ale z drugiej strony czy to go przekreśla? W końcu to 14 letni samochód więc
    ma prawo być obtłuczony.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2011-02-24 17:56:48
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 24/02/2011 16:49, Scyzoryk wrote:

    > Ale z drugiej strony czy to go przekre?la? W koncu to 14 letni samochód wiec
    > ma prawo byae obt?uczony.

    Nie, nie - to samo zreszta mowie. Ma swoje lata nie jedno musial przejsc.
    Chodzi tylko o to zeby znac prawde, ew. miec jakis orez do urwania paru
    zlotych.
    --
    Dzieki

  • 5. Data: 2011-02-24 19:54:16
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Lut, 14:27, "go!" <g...@g...nospam.us> wrote:
    > Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem?
    Jasne!
    Bierz i nawet sie nie zastanawiaj.
    Pokrowce na fotelach z najwyzszej polki (widac, ze wlasciciel dbal o
    kazdy szczegol), konsola "w drewnie" wlacznie z zestawem komorkowym
    (dodaje klasy)!
    Taka okazja sie nie powtorzy.

    --
    zdrowka
    amos

  • 6. Data: 2011-02-24 20:28:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin go!

    > Musze doradzic na odleglosc, a nie jestem pewien..
    >
    > Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem? Czy ten prawy blotnik nie byl
> [...]

    A jeśli nawet był, to co z tego?

  • 7. Data: 2011-02-24 23:51:31
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2011-02-24 18:54, amos pisze:

> [...]
    > Pokrowce na fotelach z najwyzszej polki (widac, ze wlasciciel dbal o
    > kazdy szczegol), konsola "w drewnie" wlacznie z zestawem komorkowym

    Sluchaj no Jay Leno...
    Nie kazdy ma taka kolekcje jak ty.
    Dla kogos kto sie turlal do tej pory Kadettem z 90 roku takie auto to
    przeskok o cala epoke, wiec daruj sobie te twoje madrosci.

  • 8. Data: 2011-02-25 00:06:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...nospam.us> napisał w wiadomości
    > Musze doradzic na odleglosc, a nie jestem pewien..
    > Moge was prosic, zebyscie rzucili okiem?
    > Czy ten prawy blotnik nie byl rzezbiony?
> [...]

    Kurcze, nie wiedzialem, ze teraz takie fajne fury mozna kupic za takie
    drobne :P
    Masakra co sie porobilo z tymi cenami...

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2011-02-25 00:17:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kurcze, nie wiedzialem, ze teraz takie fajne fury mozna kupic za takie
    > drobne :P
    > Masakra co sie porobilo z tymi cenami...

    szczerze mowiac za taka cene to bralbym nawet wiedzac ze byl walony i w tym
    wieku. ciekawe jak blachy wygladaja w takim volvo. nie mowie o tym na
    zewnatrz tylko np podwozie progi.

  • 10. Data: 2011-02-25 08:29:55
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Ostatnio akurat troche posiedzialem nad Volvo v40, wertujac
    ogloszenia, ceny, opinie itp.
    Szczerze to doradzam prywatny import z Niemiec, a druga sprawa -
    poczytaj opinie o dieslach w Volvo - raczej sa odradzane, ale zrobisz
    jak uwazasz.

    Pozdrawiam,
    Emil.