  • 1. Data: 2011-02-24 19:35:22
    Temat: jak sprawdzic km
    Od: "Jendrek" <J...@g...com>

    Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to sprawdzic?

  • 2. Data: 2011-02-24 19:37:05
    Temat: Re: jak sprawdzic km
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-24 19:35, Jendrek pisze:
    > Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to sprawdzic?

    Na hamowni :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-02-24 19:51:51
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to
    > sprawdzic?

    czysto teoretycznie i nie polecam;- jesli osiągnie deklarowaną w opisie
    prędkość maks. to można w przybliżeniu przyjąć że ma też deklarowaną moc.

  • 4. Data: 2011-02-24 19:54:16
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 19:35, Jendrek pisze:
    > Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to sprawdzic?
    Na silniku nie ma wybitego numeru/serii/oznaczenia?
    ps. km to kilometry natomiast KM to konie mechaniczne :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2011-02-24 19:57:15
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    p 47 <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomoœci
    >

    > czysto teoretycznie i nie polecam;- jesli osišgnie deklarowanš w opisie
    > prędkoœć maks. to można w przybliżeniu przyjšć że ma też deklarowanš moc.

    a dlaczego ?

    1.9diesel przecież to koło 200km/h wyjdzie, niestabilnie się A6 prowadzi ?

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-02-24 20:40:33
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to
    > sprawdzic?

    Ten rocznik fabrycznie to powinien miec 90KM

    sz.

  • 7. Data: 2011-02-24 20:48:16
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego ?
    >
    > 1.9diesel przecież to koło 200km/h wyjdzie, niestabilnie się A6 prowadzi ?

    Pomijając, że to nielegalne to czy uważasz, że w obecnych warunkach
    drogowych bezpiecznie jechać 200km/godz.

  • 8. Data: 2011-02-24 21:00:17
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > czy uważasz, że w obecnych warunkach drogowych bezpiecznie jechać
    > 200km/godz.

    To jest pojecie wzgledne, warunki drogowe moga byc rozne. Polska jednak ma
    te kilkaset tys. km2.
    Generalnie jest ladnie i sucho, takze na w miare pustej autostradzie w
    poludnie smialo mozna sprawdzic :)

    sz.

  • 9. Data: 2011-02-24 21:03:37
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > czy uważasz, że w obecnych warunkach
    > drogowych bezpiecznie jechać 200km/godz.

    Oczywiście!

    tylko raz pamiętam jak jechałem chyba S1 czy A1
    (Katowice->Łódź), i tam nie odśnieżyli i się wpadało co
    chwila na taki lód zamarznięta-wyspa co z pobocza wystawał.
    i takie tu-du, tu-du to prawie jak jak jeden odgłos
    przy 185km/h był (200 nie jechałem, bo zima, ślisko i deszczo lód).

    ale chwilkę 200 można bezpiecznie.

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-02-24 21:26:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    > Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to
    > sprawdzic?

    a co masz w dowodzie rej. i dlaczego to nie wystarczy wam do odpowiedzi?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl