  • 31. Data: 2011-02-28 18:35:52
    Temat: Re: Wpadka Dustera
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d6bcb47$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > Obaj nie ogarniacie, ze pojecie klasy jest wielowymiarowy.

    Nie jest.
    Klasy pojazdów są dość ściśle określone.
    A to że ich nie znasz, nie oznacza że jest inaczej.

  • 32. Data: 2011-02-28 18:36:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Dokładnie, bo to auto dla kogoś, kto potrzebuje stosunkowo solidnego
    > pojazdu do jazdy po kiepskich drogach,

    To kupi Ładę Nivę, albo Dacię Sandero Stepway.

  • 33. Data: 2011-02-28 19:50:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Nie jest.
    > Klasy pojazdów są dość ściśle określone. A to że ich nie znasz, nie
    > oznacza że jest inaczej.

    LOL. A kto je zdefiniował? Redaktor Auto Świata?

  • 34. Data: 2011-02-28 19:56:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > LOL. A kto je zdefiniował? Redaktor Auto Świata?

    Istotne nie jest "kto" tylko "czy".

  • 35. Data: 2011-02-28 20:30:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Istotne nie jest "kto" tylko "czy".

    LOL. Przechodzisz sam siebie.

  • 36. Data: 2011-03-01 21:09:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > To kupi Ładę Nivę, albo Dacię Sandero Stepway.

    Sandero? Gorzej Ci? ;)

  • 37. Data: 2011-03-01 23:28:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Sandero?

    A co, się nie nada?
    Jest trochę mniejsza i niżej zawieszona od Dustera, ale za to tańsza - a
    przecież o to chodzi nieprawdaż?

    Jak już łaskawie olałeś to, że low-cost Duster w wersjach które mają sens
    (czyli lepszych niż ta za 39 tys) kosztuje niewiele mniej niż normalne auto,
    cały czas potężnie mu ustępując, to teraz tych wersji nie wywołuj z lasu.

  • 38. Data: 2011-03-03 17:45:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > sens (czyli lepszych niż ta za 39 tys) kosztuje niewiele mniej niż
    > normalne auto, cały czas potężnie mu ustępując, to teraz tych wersji nie

    Ciekawe co jeszcze wymyślisz żeby zaprzeczyć oczywistemu. ;) W
    rzeczywistości Dusterowi bliżej do Pandy 4x4 niż do ASX-a.

  • 39. Data: 2011-03-03 20:23:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Ciekawe co jeszcze wymyślisz żeby zaprzeczyć oczywistemu. ;) W
    > rzeczywistości Dusterowi bliżej do Pandy 4x4 niż do ASX-a.

    W Twoim świecie może.

    Ja się cieszę, że żyję w zupełnie innym, w którym Octavia jest w klasie
    Bravo, a nie Maserati, a ASX, Sportage czy Quasqai (czy jak go tak zwą) też
    są w tej samej klasie.