    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: World Press Knotto
    Date: Mon, 16 Feb 2009 22:48:20 -0500

    On Mon, 16 Feb 2009 19:04:04 +0000, slownie
    <""ka3\"@2(slownie)oka.com"> wrote:

    >Jakby w gazetach byla pokazana rzeczywistosc to by nikt tego nie
    >kupowal,

    nie na darmo mowia, ze rzeczywistos pisze naj.... scenariusze.
    - najstraszniejsze, najmroczniejsze, najbardziej intrygujace,
    najsmieszniejse itp.

    > przeciez wszystko juz widzielismy na tym swiecie,

    czy ja wiem. sadze, ze nie widzielm jeszcze masy rzeczy i z pewnoscia
    ty rowniez. nie jestem tylko pewien, ze wszystkei chcialbym zobaczyc.

    >zwykle rzeczy
    >ludzi poprostu nudza,

    pokaz im jak zle ma ich sasiad i juz beda zadowoleni.

    >dlatego przekaz musi byc coraz mocniejszy, coraz
    >bardziej krwawy, coraz dobitniejszy,

    dajrze spokoj. cala seria "faces of death" i pare nastepcow juz bylo
    wloskie horror-gore spod znaku z "canibal holocaust" na czele.
    wszystko to bylo na przelomie 70-80. prawie trzydziesci lat temu. co
    mozna jeszcze pokazac? jak bardziej dobitnie? snuf? tez byl mimo, ze
    mowia, ze nie bylo. choc nie w mainstreamie.
    no chyba ze tak jak dla trendow w modzie i w tym wzgledzie dzilaa
    zjawisko cyklizacji z okresem ok. 30 lat. ale osobiscie nie sadze.

    >Teraz juz pokazac nogi trupa przykrytego plachta juz nie wystarczy,
    >trzeba wydrukowac jego rozcieta na pol twarz, albo rozerwane cialo od
    >kul... inaczej czytelnika sie nie przyciagnie.

    ale czy to sie nie znudzi? ile razy mozna to ogladac? kazdy przecietny
    widz ma po tylu seansach anatomie czlowieka, tak obcykana, ze moze
    zdawc egzamin na akademii medycznej. sadze, ze wlasnie teraz nadeszla
    potrzeba pobudzania w inny sposob. wlasnie ta czesciowo przykryta
    twarza w gruzach. jesli sie taki jeden z drugim naogladal przeroznych
    okropienstw, to teraz jego wyobraznia powinna mu pokazac straszniejsze
    rzeczy niz fotogram mogl z danej sytuacji wyciagnac. no chyba, ze taki
    nie ma wyobrazni. to juz nic nie poradzisz.
    polecam experyment z filmem "begotten"w rez. goscia od "shadow of the
    vampire", na ktorym tak naprawde nie wiele widac. jeden z
    jednocznesnie najlepszych-najgorszych horrorow jakie widzialem, z
    wlasciwa projekcja po projekcji. <rs>