  • Data: 2013-05-21 10:08:02
    Temat: Re: Wojsko poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > http://tech.wp.pl/kat,130034,title,Wojsko-poprawi-be
    zpieczenstwo-ruchu-drogowego,wid,15662363,wiadomosc.
    html

    ". "Osoba chora na cukrzycę mogłaby być wyposażona w urządzenie
    opracowane w Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji odczytujące poziom
    cukru w krwi. W chwili, gdy ten poziom spada, co może grozić
    zasłabnięciem, kierowca otrzymywałby informacje, że powinien się
    zatrzymać i wziąć odpowiednią dawkę insuliny " - podkreślił Wilk.
    Ekspert dodał,(...)"

    Jesli gosc chce na spadek poziomu cukru reagowac podaniem insuliny, to
    moze niech ten ekspert nie zajmuje sie medycyna, drogami, mam
    watpliwosci, czy nadawalby sie do zamiatania drog.
    Jak tak czytam o roznych ekspertach, to kolejny raz dochodze do wniosku,
    ze jak sie ktos kompletnie na niczym nie zna i do tego jest zlosliwie
    glupi, to znajduje zatrudnienie w drogownictwie lub zostaje dziennikarzem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa