eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWłasne dziecko - nauka elektronikiRe: Własne dziecko - nauka elektroniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
    !not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    Date: Tue, 27 Oct 2009 15:37:46 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl> <h...@p...onet.pl>
    <4ae752b1$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256675774 16749 204.248.56.195 (27 Oct 2009 20:36:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 20:36:14 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <4ae752b1$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8064.206
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8064.206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:574393
    [ ukryj nagłówki ]

    "games" <g...@g...home.pl> wrote in message
    news:4ae752b1$1@news.home.net.pl...
    > Pszemol pisze:
    >> "tatko" <t...@n...spam> wrote in message
    >> news:hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl...
    >>> Mam potomka we wczesnym stadium szkoły podstawowej, garnącego się do
    >>> tatusia pracy, lutowania itd. Zacząłem uczyć assemblera AVR ale powiem
    >>> szczerze, że po 2 lekcjach, w formie zabawy, nie wiem co dalej :-)
    >>> Nie wiem czego uczyć i jak bardzo przyciskać.
    >>> Napisaliśmy sobie
    >>>
    >>> ldi r16,0b11111111
    >>> out DDRD,r16
    >>>
    >>> ldi r16,0b10101010
    >>> out PORTD,r16
    >>>
    >>> no i nie do końca sobie radzę jak to tłumaczyć :-) Zacząłem z kubeczkiem
    >>> i karteczką. Kubeczek to r16, a na kartce napisaliśmy liczbę....
    >>>
    >>> Jak uczyć tego pomocyyyyy ? Dziecko nie może załapać abstrakcji ale
    >>> znieniać zapalone ledy potrzfi już samo. Czy są jakieś wytyczne od czego
    >>> zacząć uczyć, czego itp ?
    >>> Przecież nie wyjaśnię liczb szesnastkowych jeżeli nie umie liczyć
    >>> normalnie.
    >>
    >> Tu nie problem w systemie szesnastkowym lecz w rozumieniu
    >> pojęć abstrakcyjnych typu "ksiądz" jako "pan w czarnym kitlu"
    >> a nie konkretnie "ksiądz Ryszard z czerwonym nosem co na
    >> kolędę przyszedł". Czy też pojęć trudnych nawet dla niektórych
    >> dorosłych jak pojęcie "zmiennej". Mam koleżankę na kursie
    >> komputerowym (trzydzieści parę lat) i nie rozumie pojęcia
    >> zmiennej... Ty oczekujesz tego od 8-10 latka... zlituj się :-)
    >
    >
    >
    > :):):)
    >
    > A ile ma lat ?

    Kto? Ta trzydziesto-paro letnia koleżanka?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: