  • Data: 2014-03-10 12:38:54
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Mar 2014 12:00:27 +0100, J.F.

    > Albo nie powinien tak blisko przed nissanem ruszac, za to powinien
    > umiec pedal gazu uzywac - bo cos mi sie tu nie zgadza - w normalnie
    > przeprowadzonym manewrze powinien zdazyc, nawet jak merc jechal 130 i
    > schowal sie za nissanem.

    Ależ ty jesteś upierdliwy. Tak, może akurat mu się sznurówka rozwiązała
    albo spadł mu sandał i wciskał gaz małym palcem u nogi. Nie ma to większego
    znaczenia. Zapierdalacz, jeśi już musi zapierdalać, to ma jechać tak żeby
    zminimalizować skutki ew. błędów innych (i swoich też). Nikt by mu zapewne
    winy nie przypisał gdyby warunki były inne.

    --
    Pozdor Myjk