  • Data: 2014-03-10 12:16:06
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > A ile ma ponosić? 3/4?

    IMO to tak co najmniej polowe, ale wolalbym przeczytac te wszystkie
    opinie.

    > Bedziemy sie zastanawiac, jak bardzo opel powinien stac i sie rozgladac,
    > zamiast jechac, widzac pustą drogę?

    Tylko widzisz, jak ja bym mial wypadek, to nikt by sie nie zastanawial
    czy zawinila pogoda i droga byla bardziej sliska niz zwykle,
    czy zawinil wojewoda i nie usunal kolein, tylko nie dostosowal/nie
    zauwazyl, winny.

    Droga pusta nie byla - nissan nia jechal. Wedle opinii nissana manewr
    wykonal bezpiecznie ... i tu mi sie cos nie zgadza, bo nawet przy 130
    nie powinno byc wypadku w takim razie.

    > Jak bardoz merc mógł sie jeszcze szybciej wychylic z nissana i jak bardzo
    > jego manewr mogł byc jeszcze bardziej niebezpieczny?

    Ale tego ze ze ktos jedzie prawym pasem za nissanem z predkoscia nieco
    wieksza, powiedzmy 70, to juz spodziewac sie nalezalo.
    Przy takich zalozeniach manewr wykonano bezpiecznie ?

    J.