-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
eer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
Date: Sat, 08 Mar 2014 20:01:17 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
References: <lf479o$ntk$1@news.supermedia.pl>
<53160e10$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<lf58kt$g62$1@news.task.gda.pl> <lf59h5$5dn$1@usenet.news.interia.pl>
<53163622$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403050058320.2396@quad> <1txuogwkjvunp$.dlg@myjk.org>
<53170268$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<1pq0ibdtiwjxy$.dlg@myjk.org> <lf7ahs$709$1@news.task.gda.pl>
<lf7aoa$hgj$1@node2.news.atman.pl> <lf7eb1$cfn$1@news.task.gda.pl>
<53174d7b$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403052148390.3020@quad> <l...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1403061057320.1008@quad>
<lf9ijt$86m$2@node1.news.atman.pl>
<5318518f$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
<lfadrq$87c$1@usenet.news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403070050500.4788@quad>
<lfd6mf$ac3$1@usenet.news.interia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lffdp3$ako$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<531b608e$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <531b608e$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <531b6960$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1394305376 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2155 109.241.238.172:61935
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3850
X-Received-Body-CRC: 1027582406
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526692
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-08 19:25, Smok Eustachy pisze:
> W dniu 08.03.2014 18:00, Budzik pisze:
> /.../
>>
>> Moge ci narysowac to o czym mówiłem.
>> Czyli ze pas był pusty w momencie rozpoczynania manewru przez opla.
>>
> Budzik on nie rozumie co to jest upływ czasu i że przy prędkości 150
> km/h w jednostce czasu pokonujesz 3x tyle przestrzeni co przy prędkości
> 50 km/h. Daremny trud.
60km/h to 16 metrów na sekundę.
130km/h to 36 metrów na sekundę.
Wiele osób nie ma o tym pojęcia, a o drodze hamowani to ja nawet nie
wspominam. Wspomnę za to o niektórych, co to na śliskim bez ABS na
4 metrach się potrafili zatrzymać:>
Zakładam, że na 50 w tym miejscu 60 jest czymś typowym, 130km/h
udowodniono (a ile jechał to inna para kaloszy).
Opel mógł zrobić parę metrów na sekundę ze startu zatrzymanego,
nie wiem dokładnie, ale pewnie trochę ponad sekundę zajęło mu
przejechanie przez nitkę zachodnią Puławskiej (powiedzmy 2).
Skoro Nissan nawet nie musiał hamować to wygląda na to, że
kierowca Opla ocenił sytuację w granicach minimum w odległości
50 metrów (zapewne więcej wliczając czas reakcji). Dla Nissana
trochę przekraczającego prędkość to ponad 3 sekundy jazdy, dla
Mercedesa to 1,4 sekundy.
O czym tu deliberować w zakresie umniejszania winy specjalisty
z Mercedesa? Kurcze, na zachód od naszej granicy zachodniej
to nawet określa się minimalne odstępy na autostradach
i sprawdza się to różnymi nieoznakowanymi FR. We Francji
za jazdę ze zbyt małą odległością na autostradzie jest
ładny mandacik motywujący do uspokojenia się, a za recydywę
można zarobić więzienie i utratę PJ. Za taki numer jak ten
z Mercedesa wywinął w mieście to od ręki areszt i dość szybka
rozprawa, więzienie (wiadomo że nie 25 lat) i utrata PJ na
jakiś czas (może być długi). W Polsce za to (nie tylko na pms)
jest wymyślanie różnych usprawiedliwień dla idioty/bandyty
drogowego i tłumaczenie, że przecież miał pierwszeństwo :(
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.14 20:11 Artur Maśląg
- 09.03.14 00:24 J.F.
- 09.03.14 02:15 J.F.
- 09.03.14 09:37 Myjk
- 09.03.14 10:16 Cavallino
- 09.03.14 10:17 Cavallino
- 09.03.14 10:18 Cavallino
- 09.03.14 10:20 Cavallino
- 09.03.14 10:23 Cavallino
- 09.03.14 10:25 Cavallino
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:40 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:43 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:46 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=